aMartorell.com

L�App cultural de l�Ajuntament de Martorell   
Pàgina principal >> Societat >> Obertes les inscripcions per reservar l’espai de venda del IV Mercat d’Interc...
Noticia

Obertes les inscripcions per reservar l’espai de venda del IV Mercat d’Intercanvi i de Segona Mà

Ràdio Martorell 91.2 fm
07/11/2013

Comparteix

La creació d’un nou mercat de segona mà i d’uns tallers de confecció de llibretes de notes i de motxilles amb materials usats seran algunes de les novetats del IV Mercat d’Intercanvi, que arriba el proper dissabte 16 de novembre.
Aquesta activitat gratuïta, que es celebrarà entre les 10.00 i les 14.00 hores a la Rambla de les Bòbiles, la proposa el Servei de Medi Ambient de l’Ajuntament de Martorell i s’adhereix per primer cop a la 5a Setmana Europea de Prevenció de Residus.

L’objectiu de la cita és aconseguir una reducció dels residus que es llencen a les escombraries fomentant l’intercanvi d’objectes entre els participants. La concurrència que el matí del dissabte 16 de novembre sigui a la Rambla de les Bòbiles tornarà a tenir l’opció d’intercanviar objectes que ja no els siguin útils per casa en les diferents parades instal•lades, però en aquesta quarta edició del Mercat d’intercanvi, se’ls plantejaran altres atractius. Per exemple, participar en un mercat de segona mà, i prendre part en tallers i activitats que persegueixen un mateix objectiu: la prevenció de residus, la reutilització i la conscienciació ambiental de petits i grans.

Un altre dels atractius de la matinal a Les Bòbiles seran els tallers. Un d’ells permetrà crear i decorar llibretes de notes a partir de fulls reutilitzats i seguint pautes creatives per decorar-les de forma original. L’altre permetrà la confecció de motxilles a partir de l’ús de samarretes velles –millor petites- que ja no es facin servir.

El IV Mercat d’Intercanvi servirà també per donar a conèixer un nou projecte de la regidoria: la creació d’un punt fix d’intercanvi de llibres que s’ubicarà properament en una parada del Mercat Municipal Les Bòbiles.

A més d’aquestes activitats a la Rambla de les Bòbiles, Medi Ambient té previst celebrar un altre acte per commemorar la V Setmana Europea de la Prevenció de Residus. El dimarts 19 de novembre a les 17:30 h a l’Esplai d’Avis Buenos Aires hi haurà una xerrada sobre prevenció de residus, que impartirà un tècnic de la Diputació de Barcelona. Per reservar una taula i una cadira al IV Mercat d’Intercanvi i de Segona Mà, cal trucar a l’ajuntament 937 753 434, o enviar un mail a mambient@martorell.cat abans del 15 de novembre. També es dóna l’opció als participants de portar taula i cadires de casa sense necessitat d’inscripció.
 

Encara no hi ha comentaris ... i si hi dius la teva?

     

El teu comentari ...

La IP del teu ordinador és: 54.37.205.123  
Nom
Autentifica't amb facebook i el comentari es publicarà automàticament
Comentari
(màxim 500 caràcters!)
 
Quins caràcters hi veus?
 
>> Publicar comentari >>         
 

Juliol2025

DlDmDcDjDvDsDg
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

Publicitat



-->









acpg

acpg





  Un producte de:

www.aMartorell.com