aMartorell.com

L�App cultural de l�Ajuntament de Martorell   
Pàgina principal >> Esports >> Senyor Santos, ens juguem una mariscada?
Noticia

Senyor Santos, ens juguem una mariscada?

06/09/2007

Comparteix

Atès que me n'he hagut d'assabentar per l'aMartorell del comunicat oficial de l'Ajuntament sobre el cas de la piscina del que involuntàriament ha estat protagonista apel·lo a la paciènca del director d'aquest mitjà per a fer les següents puntualitzacions:


- Celebro, finalment, que l'Ajuntament reconegui per escrit l'entrada de mestres als vestidors masculins hagi passat "en reiterades ocasions". Si no hagués estat per les fotos que vaig fer començaria a pensar que m'ho invento o pateixo al·lucinacions.


- L'equip de govern només ha reaccionat després del ressò que ha tingut l'afer a i sospito que la trucada d'algun mitjà de comunicació de Barcelona que s'ha interessat per tot l'afer. Vull agrair des d'aquí totes les mostres de suport rebudes per internet, per telèfon o en persona. Gràcies a tothom, de debò.


- Per això voldria aclarir que jo no he denunciat res "a diversos mitjans de comunicació" com diu la nota oficial. Ni tan sols he aprofitat la meva condició professional de periodista: dirigeixo un diari electrònic que, fins ara, no ha publicat ni una línia sobre l'afer. Em vaig limitar a expressar una queixa al Patronat d'Esports i enviar-la, de pas, a l'aMartorell. La carta en qüestió ni tan sols anava signada com a periodista.


- L'Ajuntament difon ara per internet una sèrie de documents als que no he tingut accés en quatre mesos. El gabinet de premsa ni tan sols ha tingut la gentilesa d'enviar-me la nota oficial de la que me n'he hagut d'assabentar també per l'aMartorell. Encara que no s'ho creguin tinc telèfon, mòbil i fins i tot correu electrònic. L'Il·lustríssim senyor Alcalde sap fins i tot on visc perquè va facilitar la meva adreça privada a un veí que va denunciar una plaga de coloms a l'Illa Santacana justa abans de les anteriors eleccions.


- L'informe de la treballadora de l'Oficina d'Atenció a l'Usuari el nom de la qual ha estat esborrat conté afirmacions injurioses cap a la meva persona: que no vaig atendre "cap explicació" i que si vaig estar "amenaçant". També afirma que les dones només entren a "la primera zona de vestuaris", però les fotos publicades demostren que és fals. Fins i tot assegura que"no molesten als altres usuaris". Si em permet la senyora en qüestió ja decidirem els usuaris si ens molesta o no que ens vegin en 'pilotes'. Per tot plegat, em reservo el dret a exercir les corresponents accions legals. Ella i la directora de la piscina de la vila, Carme Peñafiel, són les primeres responsables de tot el que ha passat.


- No serà un informe fet a mida per a buscar un cap de turc?: l'informe està redactat el dia 28 de maig, però en canvi la data oficial d'entrada al Patronat no és fins el 12 de juny: desconeixia que una carta necessités més de tres setmanes per anar d'una dependència municipal a l'altra. El senyor Valentí Santos, en canvi, redacta el seu informe l'endemà i molt abans que en tingui coneixement de manera oficial.


- El director del Patronat Municipal d'Esports redueix tot l'afer a un simple "suggeriment, queixa o reclamació" i s'escuda en unes fotografies que només corroboren fets tan lamentables i que, en cap cas, atempten contra la intimitat de les persones. Vostès sí que han atemptat contra la meva.


- Fem una aposta, senyor Santos?. L'encoratjo des d'aquí a identificar a alguna de de les persones que hi surten: si ho aconsegueix sóc capaç de pagar-li una mariscada, però si no vostè dimiteix del seu càrrec. Som-hi?. El que ha de fer aquest senyor es deixar d'embolicar la troca i assumir responsabilitats per uns fets que passen des de fa anys i panys.


- Em sap greu que sigui una resolució signada per l'aleshores vicepresident del Patronat, Joan Jorba, un dels pocs càrrecs electes de Martorell que coneixia en persona encara que fos de refiló. Precisament dilluns passat estava al Patronat d'Esports mentre esperava tanda -per cert, tres quarts d'hora de cua per a recollir una simple carta- i sembla que no em va veure. Tampoc vull entrar a jutjar ara la seva gestió al front de la regidoria d'esports durant l'anterior legislatura. Crec que els ciutadans de Martorell tenen més elements de judici que no pas jo i, en tot cas, ja han dit la seva en les eleccions del passat 27 de maig.


- Confio, en tot cas, que ell no en sabés res com asseguren fonts del seu partit. Però començo a pensar que, a Martorell, tothom signa cartes sense llegir-les. Espero que a partir d'ara en comptes d'una resolució oficial signin com a mínim xecs al portador. Tant se val, si Joan Jorba té alguna cosa a dir sobre el funcionament del Patronat d'Esports ara és el moment.


- Celebro que l'actual equip de govern expressi la seva "voluntat de solucionar el conflicte", però lamento que descarregui tota la responsabilitat en "l'anterior etapa de govern" perquè, al capdavall, la notificació oficial no surt fins el 4 de juliol. Crec recordar que tenim nous ajuntaments -i a Martorell nova regidora d'esports, per cert- des del passat 16 de juny.


- Em dol, d'altra banda, la politització del cas que fan alguns -inclòs algun lector de l'Amartorell amb els seus comentaris-: del que es tracta és simplement d'un abús de poder per part d'una administració pública i la vulneració d'una sèrie de drets -a la intimitat, a la pròpia imatge i a la llibertat d'expressió- d'un ciutadà. En resum, un cas de manifesta ineptitud municipal dels responsables del Patronat d'Esports. Les responsabilitats -també polítiques si cal- s'han d'exigir a ells, no un soci de les instal·lacions municipals.


- Espero amb candeletes la invitació de l'Ajuntament a assistir, com a part afectada, a la reunió del Patronat el proper dilluns. En el cas que no pugui ser estaré esperant al carrer perquè vull saber qui m'ha amargat les vacances. Faig una crida des d'aquí a exercir el nostre dret de manifestació: pel que em deien avui també hi ha problemes al vestidor femení i com diu una altra lectora de l'Amartorell: "Salvem la piscina de la Vila". Penso continuar defensant els meus drets fins on calgui, però potser que els defensem plegats tots aquells que se sentin tan indefensos com jo: xrius@e-noticies.com.


Xavier Rius

[ Fer comentari ]

Martorell
06/09/2007
10:42

Sr. Rius muy buena carta y explicaciones. Este por seguro que el BAILE de fechas esta hecho con nocturnidad y alebosia para joder y pasar el muerto al antiguo regidor d'esports.

Martorell
06/09/2007
10:45

No tenga ninguna duda el responsable de todo esto es: el Sr. Santos, su compañera de trabajo Sra. Carmen Peñafiel y la complicidad del ACTUAL equipo de gobierno.

flipo
06/09/2007
11:47

Veus com et van utilitzar per el tema de les puces i coloms... Donar-li la teva adreça... Juas, juas... ara que Martorell ja es seu, se l'estimen com a propietaris i governen de p. mare... Ja no et necessiten

llopis
06/09/2007
12:48

jo no entenc quina culpa té ara en Joan Jorba. no sé d'on venen i cap a on van els trets. No seria una responsabilitat ja del nou govern?? nu se

Vilatà
06/09/2007
17:43

Doncs jo veig als documents que ha presentat l'ajuntament la firma del Sr. Jorba expulsant al Sr. Rius com a usuari.... Si no hi té res a veure ja em direu qui hi té res a veure....

per vilatà
06/09/2007
18:03

Com si estigués la firma del PAPA, ara qui té responsablitats son els que son, i s´han de mirar les coses. O es que no tiraran enrera altres coses signades per l´anterior govern? pues jo podria nombrar un parell, o tres o quatre......

en Tota la rao a les 22:27 del dia 06/09/2007 ha replicat...
Tens tota la raó: de moment tiraràn enrere la reforma de la Vila de la llei de Barris, la reforma de la N-II, l'Ateneu, la biblioteca del Molí Paperer, etc... a més intentaran frenar (tot i que espero que la Generalitat no els deixi) l'esc.oficial d'idiomes de 1.600 places, l'escola de Can Cases, la 2a fase de l'estació intermodal i el nou hospital. Futur negre!
EMI
06/09/2007
21:43

dimitir? demana la mariscada de Cambrils...

Roobinjut
07/09/2007
10:12

Es clà que el problema esdevingué de l'anterior equip de govern; però crec que lo greu d'aquest tema és L'EXPULSIÓ d'un usuari i vei de Martorell. Aixó no son maneres de solucionar els problemes, kunberjents!!

Vilatà
07/09/2007
11:00

Oblideu que fer fotografies als vestidors és segons diu el paperot que hi ha penjat una falta molt greu. Ja vaig comentar que amb un advocat vam parlar del tema i em va dir que a aquest senyor se li poden buscar les pessigolles. A més jo en aquella fotografia borrosa hi veig gent a part de canalla i professores, no se quines mesures empendria si veies la meva fotografia (encara que estigués borrós) canviant-me. Penseu-ho. No us importaria?

AAA
07/09/2007
11:17

Estic d'acord que fer fotografies en uns vestuaris és molt greu, però també crec que l'objectiu d'aquestes eren evidenciar un problema que fa anys que s'arrossega. I el patronat enlloc de solucionar el problema l'obvía i expulsa el denunciant sense mediar paraula. Jo em pregunto si aquesta actitut tant "democràtica" es la que volem pel nostre patronat d'esports... En dos mesos dos problemes a la Vila i els dos s'han resolt sense fer cas de l'opinió dels usuaris. Comencem malament...

La Vila ho té negre...
07/09/2007
11:38

Amb l'Esteve la Vila ho té negre... no tant sols la piscina, sinò la gran oportunitat que deixarà perdre si no executen el projecte de la llei de barris. No han mogut ni un dit!! D'aquí 4 anys la Generalitat retira els 6 milions d'euros!!! Però clar, això fa "pudor a sociata"...

en Per AAA a les 16:05 del dia 10/09/2007 ha replicat...
No calia evidenciar res, perquè se suposa que no hi res a amagar. El que va fer el Rius és un delicte i com tot delicte té un càstic, per cert, massa fluix.
Maquiavelo
07/09/2007
11:40

¿El fin justifica los medios? Yo creo que para denunciar una irregularidad no se puede cometer otra y es lo que ha hecho este señor. La privacidad de los niños está por encima de la de los adultos. Yo entiendo que se le haya expulsado

para Maquiavelo
07/09/2007
23:47

Es evidente que todos estos comentarios se han politizado hasta el punto de que nadie se da cuenta de la magnitud de una falta tan GRAVE como la que es hacer fotos a menores dentro de un vestuario. Yo conozco a una madre que ha reconocido a dos niños y a la profesora. Si se les pone a huevo podrian denunciar y al sr. Rius se le cae el pelo....Eso no se hace. Y punto.

A.R.Racada
11/09/2007
08:44

en qualsevol cas: cóm acaba tot això. Espero, Rius, que ens comentis en l'amartorell si et readmeten, si hi ha mariscada, si hi ha cap solució d'això dels estuaris...

pircing al nas
12/09/2007
13:51

i també digues, si en lloc de mariscada, i readmissió, et porten a judici, les mares dels nens fotografiats, val?. Perqué molt catxondeo amb els politics d´una i altra banda, però els fets son unes fotos. I és delicte, sbeu?

Maquiavelo
12/09/2007
15:58

Entonces estás de acuerdo conmigo, no entiendo pq me replicas a mi, pq he dicho lo mismo. Creo que hacer fotos a niños en un vestuario es mucho más grave que cualquier otra circunstancia y si la madre le denuncia se le caería el pelo al señor Rius

pircing al nas
12/09/2007
19:15

mo te replico a ti maquiavelo, si no a toda esta gente que lo frivoliza todo, politizandolo, y con la tonteria de la mariscada y demás.

usuaria
12/09/2007
20:10

A la piscina no sols entren les mestres al vestidor dels homes, si no que al vestidor de les dones entren i es canvien i dutxen nens de 8 o 9 anys ( així si, acompanyats per la seva mare, avia, tieta o veina). Caldria que l'Ajuntament controlés aquestes situacions. Això és "vox populi" i no calen fotografies.

e-bruticies
13/09/2007
23:44

Si algú està interessat en saber com se les gasta aquest paiu que busqui al google la pàgina e-bruticies. És impresionant. Em fa l'efecte que el Sr. Rius/Tejedor o Tejedor/Rius té molt a callar de la seva professionalitat i les mentides que arriba a dir.

Ara ho entenc tot
14/09/2007
13:16

Impagable !! Moltes gràcies !! Caram amb el Sr. Rius... No és pas una germaneta de la caritat.

Piscinaire
14/09/2007
14:04

També per si a algú està interessat, avui el Sr. Rius i el senyor Salvador Esteve han tingut un cara a cara a TV3, en el programa del Cuní "Els Matins". I la veritat, m'ha semblat que no han arribat precisament a cap acord, al contrari...

JAJAJJAJAJ
14/09/2007
15:11

Els converboters ara feu campanya contra el Rius, però quan ell feia campanya antitripartit bé que li reieu les gràcies.

DE RIURE RES DE RES
14/09/2007
22:27

Amb aquest individu no li ha rigut les gràcies ni sa mare. Per la tele ha estat agressiu i, com sempre, mentider. És possible que no tingui vergonya de manipular tant els fets i les paraules? Per cert, l'Esteve crec que ha al.lucinat i si abans el va defendre...ara pot ser que hagi obert els ulls

usuaria
15/09/2007
17:09

La meva opinió es que aquí hi han dos fets: el primer, el de les fotografies dels vestidors que crec que mereixen una sanció, a ningú ni nens ni grans ens agradaria que ningú tingués una imatge nostre en un vestuari. I l'altre es el problema que hi ha en els vestuaris de la piscina, que evidentment s'hauria de sol.lucionar, per exemple amb monitor i monitores que ajudessin als nens a vestir-se en els cursets de col.legi

Salsa rosa
16/09/2007
10:59

Sr. Rius, què li sembla tot això?? Realment li ha valgut la pena?? Potser li donen feina al Salsa Rosa donat que el seu diari electrònic no se'l mira gaire gent. O potser tota aquesta m... li ha anat al pelo per promocionar-se

para usuaria
16/09/2007
12:14

primer hecho : incansantemente denunciado por muchos usuarios y el patronat no ha hecho nunca nada. demasiado lejos a ido el tema, que hasta se ha politizado como todo, pero al menos seguro que ahora se arregla. segundo hecho : monitores ??? a cargo de quién??? los padres de los alumnos ??? no es más fácil que se cambien juntos niños y niñas de 7 años en el vestuario femenino si van acompañados de profesoras ??? o eso también escandalizará a alguien???

OTRA USUARIA
16/09/2007
18:01

Lamento mucho lo que se dice de que los niños y niñas se cambien en el vestuario de las señoras. Preguntale a tu madre si le gustaría cambiarse y ducharse mientras los niños están por ahí delante. Quizas a ti no te importe pero a las que tenemos una edad, sinceramente no nos hace ninguna gracia que nos miren cuando nos estamos duchando o estamos desnudas, cuando nos estamos cambiando. Pregunta, piensa y recapacita lo que has dicho. Yo tengo una edad que no me gusta que me vean desnuda los niños

para otra usuaria
16/09/2007
23:29

claro, a ti te da vergüenza o te incomoda.....al sr. rius y a otros tantos señores le tiene que dar igual que entren las profesoras......o sea en vuestro vestuario no puede cambiarse un niño de 8 años, pero en el nuestro si puede entrar y pasearse una señora hecha y derecha....ya te vale ya¡¡¡¡

para otra usuaria
16/09/2007
23:35

que pregunte ? que piense ? que recapacite ? por favor que estamos en el siglo 21¡¡¡¡ recapacita tú que tienes cierta edad, pero si no hay otra solución por parte del patronat, es más lógico que un niño de 8 años se cambie en el vestuario femenino que no que su profesora deambule por el nuestro...y el que no lo vea así si que debe recapacitar.

Roobinjut
17/09/2007
09:48

Aixins es com les gasten els converboters Sr. Rius, crec que ja hauries de saber-ho. T'utilitzen, t'emboliquen i quand els interessa en deixen amb el cul a l'aire. Fotos no s'en poden fer i tu ho saps, cla que sense fotos costa més la credibilitat; però tú ets periodista, oi ?!

OTRA USUARIA
17/09/2007
12:21

En ningún momento he dicho que estuviera bien que las profesoras entren en los vestuarios de los hombres, sino todo lo contrario, digo que cada uno tenga un vestuario y los niños tengan un apartado diferente, tanto de los señores como de las señoras. No me parece nada bien que los señores estén duchándose y se encuentren que hay profesoras en sus vestuarios, pero tampoco encuentro bien que niños de una cierta edad, sobre 7 y u 8 años se cambienbien en los vestuarios de las señoras.

OTRA USUARIA
17/09/2007
12:27

LA SOLUCIÓN DEBE DE PASAR POR UNA OPCIÓN PARA TODOS, PARA LOS SEÑORES, PARA LAS SEÑORAS Y PARA LOS NIÑOS. LA SOLUCION NO ES ECHAR A UN USUARIO QUE DENUNCIA UNOS HECHOS QUE SE ESTAN DANDO DESDE HACE MUCHOS AÑOS Y SUERTE HEMOS TENIDO QUE EL SR. RIUS ES PERIODISTA Y HA DENUNCIADO LOS HECHOS. CUALQUIER OTRA PERSONA NO PODRIA HACER NADA MÁS QUE AGUANTARSE Y QUEDAR COMO "UN APESTADO" PARA LOS CONVERGENTES

perquè
17/09/2007
12:38

ens fa tanta vergonya la nuesa (aliena i pròpia)?

en OTRO USUARIO a les 13:55 del dia 17/09/2007 ha replicat...
que has tenido suerte de que ese rius sea periodista?- Tu no te enteras, una cosa es que denuncie una cosa, que por cierto, todo el mundo sabe que es verdad, que tiene razon, y otra muy diferente que haga fotos en un vestuario publico, con niños dentro.
OTRO USUARIO
17/09/2007
12:43

HEM SEMBLA QUE A AQUEST SENYOR NO SE'L FA FORA PER FER UNA DENÙNCIA, SINÓ PER FER UNAS FOTOGRAFIES DINS D'UNS VESTIDORS I A MÉS PUBLICAR-LES SENSE PERMÍS (PRESUMPTE DELICTE). QUE SIGUI PERIODISTA NO LI DONA MÉS DRETS QUE ALS DEMÉS. COM A PARE HEM PREOCUPARIA DE QUE QUALSEVOL PUGUI FOTOGRAFIAR AL MEU FILL, A MÉS QUI TÉ ELS ORIGINALS? QUIN ÚS ES POT FER DELS MATEIXOS?, REFLEXIONEU AQUEST EXTREM.

OTRA USUARIA
17/09/2007
13:02

NO ME DA VERGUENZA EL DESBUDO NI EL PROPIO NI EL DE LOS DEMAS PERO NO ENCU8ENTRO CORRECTO LO QUE PASA EN LOS VESTUARIO, NI EN EL DE LOS SEÑORES NI EN EL DE LAS SEÑORAS Y PUNTO.

A OTRO USUARIO
17/09/2007
13:08

TE PREOCUPA QUE PUEDAN FOTOGRAFIAR A TU HIJO Y NO TE HAS PREGUNTADO SI A TI TE GUSTARIA QUE TE VIERAN DESNUDO LAS PROFESORAS DEL MISMO ¿CON QUE CARA PODRIAS IR A HABLAR CON ELLAS?. SI EL SR. RIUS QUISIERA HACER USO DE LAS FOTOGRAFIAS ¿CREES QUE LAS ENSEÑARIA? ESTO ES SOLO UNA DEMOSTRACION DE LO QUE PASA, DE OTRA FORMA NO LE HUBIERAN HECHO NI CASO Y ESTE PROBLEMA SEGUIRIA EXISTIENDO TANTO EN UN VESTUARIO COMO EN EL OTRO. YO LO HE DENUNCIADO EN MUCHAS OCASIONES Y YA VES EL CASO QUE ME HAN HECHO

A OTRO USUARIO
17/09/2007
13:13

ESPERO QUE CON TODA ESTA POLEMICA LO ARREGLEN DE UNA VEZ Y PODAMOS ESTAR COMO ES DEBIDO EN LOS VESTUARIOS, TANTO UNOS COMO OTRAS, QUE YA ESTA BIEN DE DECIR LAS COSAS Y NADIE NOS HAGA CASO CON EL CUENTO DE QUE ESTO ES ASI Y POR MUCHO QUE DIGAS SEGUIRÁ SIENDO. SI ALGUIEN TIENE RESPONSABILIDADES QUE LAS CUMPLA COMO ES DEBIDO Y NO HACIENDO LO QUE LE DE LA GANA. SI SE LE TIENE QUE HACER UN EXPEDIENTE INFORMATIVO Y SE LE TIENE QUE ECHAR, QUE SE LE ECHE Y PONGAN A OTRA PERSONA MAS COMPETENTE.

en OTRO USUARIO a les 19:06 del dia 17/09/2007 ha replicat...
mira, si a mi me ven desnudo, unas profesoras, iria a hablar con ellas si llegara el caso, de lo que fuera. pero te aseguro que si fotografian a mi hijo en los vestuarios, al fotografo en cuestion lo mando delante del juez. una cosa es delito, que me miren en bolas, creo que todavia no. vale?
escurçó negre
17/09/2007
14:14

ves per on, amb aquest afer, el nostre b. woodward, ó c. bernstein, de pacotilla, ja té, un piscinagate. on éll mateix forma part de la noticia(la hostia per un "periodista"). Kina millor manera de promocionarse. Per aquests barris, es clar, que per altres ja el coneixen. I fer que l´alcalde es baixi els pantalons per tota catalunya en directe, deu ser un gran merit pel nostre woodward. esperem que no li esclati l´escandol als morros, per la denuncia d´algun pare de nen fotografiat.

Boter t'has baixat les calces
17/09/2007
16:25

Com pot ser possible que un polític tan veterà com ell s'hagi baixat els pantalons a TV3 per un tema en el qual el patronat tenia raó. D'aixó se'n diu desautoritzar als tècnics i funcionaris. Aquest paio va fer fotos de nens a un vestidor i a sobre fan el paripé a televisió... Boter, ves-te'n a Benidorm

ADN
17/09/2007
17:14

aquest tema ja cansa! hi ha alguna cosa més al darrera entre les parts implicades? sembla més personal que res més. El que interessa és si s´ha resolt la queixa o continuaràn entrant dones als vestuaris d´homes i nens crescudets al de dones i si ja sádmès de nou aquest usuari a la piscina. La resta.... a mi em casna, crec que hi ha temes més importants per tractar.

Àngel
23/09/2007
15:48

Tinc mes de 40 anys, i desde petit he anat a la piscina, i sabeu una coseta?...m'enrecordo, que quant jo anava a apendre a nedar, las profesoras ja entraven, i mai miraven ni respetaven si hi havia algú. Aquest tema ve de llarg, i crec que a part del nostre poble, no pasa en lloc mes

mol be
26/09/2007
19:09

mol be

Informador
06/10/2007
16:03

Per cert senyor Rius, per què vosté es diu així no? No s'ahurà canviat pas el nom????

basta
10/10/2007
12:44

tot el meu suport.Com sempre els politics falten a la veritat

[ Fer comentari ]

     

El teu comentari ...

La IP del teu ordinador és: 54.37.205.123  
Nom
Autentifica't amb facebook i el comentari es publicarà automàticament
Comentari
(màxim 500 caràcters!)
 
Quins caràcters hi veus?
 
>> Publicar comentari >>         
 

Maig2025

DlDmDcDjDvDsDg
28293001020304
05060708091011
12131415161718
19202122232425
26272829303101

Publicitat



-->









acpg

acpg





  Un producte de:

www.aMartorell.com