|
 | Charlot | |
I aquí a Martorell la PBM no organitza res per poder veure el partit ???
|
 | Trencastafat | |
Això m'olora a negoci... sembla ser que això no canvia... és que ningú vol mullar-se per evitar un altre escàndol amb aquesta associació com ho vam tenir a Martorell, ón per cert, cap polític ni responsable es va mullar el cul per veure que havia passat.... El sistema brut.. sempre brut...
|
 | la trampolina | |
trencastastafat: estas convidat a gaudir de les nostres activitats, OBERTES GRATUÏTES I PER TOTHOM, desdel carinyo, la solidaritat, el companyerisme, el respecte, la tolerància, el civisme, la solidaritat... doncs aixó i pot-ser et podem ensenyar un mica de tot aixó.
amb carinyu, David
|
 | Trencastafat | |
Doncs jo t'en podria ensenyar carinyo (amb els diners), solidaritat (fer el burro perque ningú acabi empresonat), companyerisme (t'ho gastes tu, o m'ho gasto jo que em fa riure), respecte (pagar els deutes quan es deu, no quan t'amanacen), tolerància (Tothom té dret a tenir altres opinions), civisme (si agafo alguna cosa "prestada" potser l'hauria de tornar) i si et sembla poca solidaritat potser es que tens poqueta memòria.... Si m'ho has d'ensenyar com ho vas demostrar en el seu moment.....
|
 | la trampolina | |
recorda, aquest cap de setmana a Castellví de Rosanes La Trampolinada, inflables, tallers, actuacions, jocs i moltes més sorpreses per tothom i TOT GRATUiT, estas convidat
David.
per cert, parlant de mullar-se, dona la car i digues el teu nom.