La VICENTA LUCAS y la ROSA MARIA s'enduen els 5 i els 4 punts per "AMELIE" i aixì fa que al cim del rànking hagi moviments més que emocionants, ja que els primers esteu frec a frec. Menció especial pel RICARD que sempre em recomana enllaços per saber més de les pelis i trobar més fotos i pel JAUME, que no ho llegirà perquè està de lluna de mel.
Aquesta és la foto i la peli d'avui. Divendres, la darrera.
EL RÀNKING RESTA AIXÍ:
Amb 49: ROSA MARÍA
Amb 48: MARIA JESÚS
Amb 47: ÒSCAR OSUNA
Amb 45: MÍRIAM LEÓN
Amb 42: LA VELLETA DEL PONT DEL DIABLE
Amb 41: MARI LOLI; RICARD SÁNCHEZ; VICENTA
Amb 38: JOSÉ ALARCÓN
Amb 33: ENRIQUETA
Amb 31: PURI-CARLOS-ÒSCAR (éstà d'atletisme); MARI CARRILLO
Amb 30: MAFALDA
Amb 27: JAUME; VERÒNICA (allà on sigueu!)
Amb 24: MONTSE GUICH
Amb 20: ROSA PUIG; MARÍA PEÑA
Amb 18: MARÍA ROSA
Amb 17: MONTSE FALQUÉS
I alguns marxeu de vacances o ja hohan fet i deixeu la VOLTA mentre que d'altres s'animen en aquesta darrera setmana.BENVINGUT SIBUX!!
Escriu les respostes a llum.saumell@atotarreu.com Si detecteu cap error en la classificació, ja sabeu: queixeu-vos! ;-)
SABREU ELS GUANYADORS l'1 D'AGOST. |