aMartorell.com

L�App cultural de l�Ajuntament de Martorell   
Pàgina principal >> Seccions >> LA VOLTA:SEGONA FOTO. ÚLTIMA SETMANA (que la VOLTA ja necessita unes vacacnces)
LA VOLTA:SEGONA FOTO. ÚLTIMA SETMANA (que la VOLTA ja necessita unes vacacnces)
Article realitzat per: Llum Saumell - ArRelada

La VICENTA LUCAS y la ROSA MARIA s'enduen els 5 i els 4 punts per "AMELIE" i aixì fa que al cim del rànking hagi moviments més que emocionants, ja que els primers esteu frec a frec. Menció especial pel RICARD que sempre em recomana enllaços per saber més de les pelis i trobar més fotos i pel JAUME, que no ho llegirà perquè està de lluna de mel.

Aquesta és la foto i la peli d'avui. Divendres, la darrera.

    

 

EL RÀNKING RESTA AIXÍ:
 
Amb 49: ROSA MARÍA

 Amb 48: MARIA JESÚS

 Amb 47: ÒSCAR OSUNA

 Amb 45: MÍRIAM LEÓN

 Amb 42: LA VELLETA DEL PONT DEL DIABLE

 Amb 41: MARI LOLI; RICARD SÁNCHEZ; VICENTA

 Amb 38: JOSÉ ALARCÓN

 Amb 33: ENRIQUETA

 Amb 31: PURI-CARLOS-ÒSCAR (éstà d'atletisme); MARI CARRILLO

 Amb 30: MAFALDA

 Amb 27: JAUME; VERÒNICA (allà on sigueu!)

Amb 24: MONTSE GUICH 
 
Amb 20: ROSA PUIG; MARÍA PEÑA

 Amb 18: MARÍA ROSA

 Amb 17: MONTSE FALQUÉS

I alguns marxeu de vacances o ja hohan fet i deixeu la VOLTA mentre que d'altres s'animen en aquesta darrera setmana.BENVINGUT SIBUX!!

 

Escriu les respostes a llum.saumell@atotarreu.com  Si detecteu cap error en la classificació, ja sabeu: queixeu-vos! ;-)  

 
SABREU ELS GUANYADORS l'1 D'AGOST. 

[ Fer comentari ]

Maria Jesus
28/07/2010
09:53

mai havia relacionat al dr. wilson amb aquesta peli!

en miriam a les 12:51 del dia 28/07/2010 ha replicat...
Ostres! jo tampoc :)
28/07/2010
10:16

HOOOOOOLA! Reconeixeu quí és el noi de la foto, ben jovenet aquí? AVUI INTERNET EM VA FATAL (m'ha tirat un parell de cops) així que desconecto i vaig a passejar sota el sol i a fer encàrrecs. DIVENDRES HI HA UNA NOVA PELI.... QUINA SERÀ?

en Rosa Maria a les 11:36 del dia 28/07/2010 ha replicat...
siiiiiii, és el metge amic del House!!!! que guapooooooo!!
28/07/2010
10:18

ADMINISTRAAAAADOR DE L'AMARTORELL: PERQUÈ ES DESORDENA TOT QUAN HO PENJO? PERQUÈ A VEGADE SNO M'AGAFA CANVIS? LA VOLTA TAMBÉ NECESSITAT UNES VACANCES... ;-)

28/07/2010
12:50

gracies per la benvinguda :)

Maria
28/07/2010
15:35

?La verdad es como una manta que siempre te deja los pies frios, la estiras, la extiendes pero nunca es suficiente. La sacudes, le das patadas pero desde que llegamos llorando a que nos vamos muriendo, solo nos cubre la cara.?

en Walt W. a les 18:42 del dia 28/07/2010 ha replicat...
Oh, capitán mi capitán!
Mafalda
29/07/2010
19:33

hola a tothom, aviat tornare pero vui saludar a tots els que encara volten per aqui i aviat voltaran per tot arreu. Ptons

[ Fer comentari ]

     

El teu comentari ...

La IP del teu ordinador és: 54.37.205.123  
Nom
Autentifica't amb facebook i el comentari es publicarà automàticament
Comentari
(màxim 500 caràcters!)
 
Quins caràcters hi veus?
 
>> Publicar comentari >>         
 

Juny2026

DlDmDcDjDvDsDg
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29300102030405

Publicitat



-->









acpg

acpg





  Un producte de:

www.aMartorell.com