La secció local d' ERC-Martorell, conmemorarà, un any més, la resistencia de la ciutat de Barcelona del 1714, recordant alhora, l'abolició de les institucions i llibertats civils catalanes, amb la tradicional ofrena floral al Fossar de Sant Bartomeu, junt a militants i simpatitzans, en l'acte que farem a 2/4 de 9 del vespre, on hi haurà parlaments del president de la secció local, el regidor d' Esquerra a l' Ajuntament de Martorell, tancant l' acte la diputada i portaveu d' ERC al Parlament de Catalunya Anna Simó
Font: ERC-Martorell