Hem acabat LA VOLTA en aquesta edició a AMSTERDAM concretament a la plaça de l'Oude Kerk (L'Esglèsia Vella), la Catedral de San Nicolàs, una d eles "entrades" del Barri Roi. I la GUANYADORA d'aquesta darrera etapa ha estat.... LA VELLETA DEL PONT DEL DIABLE, seguida de les sempre encertades ROSA MARIA I MARIA JESUS.

 

La Classi final:

AMB 62 PUNTS, medalla d'or i campió del nostre impressionat DECATLÓ (sempre fent diana amb la jabalina i elegància amb el disc, magnífics salts de longitud; velocitat a les curses; superant els obstacles; constància amb la pèrtiga... ): José Alarcón

AMB 58 PUNTS, medalla d'argent al nostre dificultós HEPTATLÓ  (velocitat en la cursa; llançament de pes de la memòria; salts impecables per internet...) : Maria Jesús

AMB 54 PUNTS i 52 PUNTS medalles de bronze al nostre complicat TRIATLÓ (punteria en el tret, bon driblatge i elegància a l'esgrima, natació per internet, salt ecuestre d'obstacles, bona cursa a peu pel camp): Miriam León i Rosa Maria

AMB 51 i 50 PUNTS medalles COURE en natació sincronitzada pel google: La Velleta del Pont del Diable, Mari Loli

AMB 49 PUNTS medalla de quars a gimnàsia acrobàtica a l'amartorell: Montse J.


AMB 48 PUNTS medalla de pirita en equitació pels camps d'internetCleopatra,   Mafalda, George Clooney

AMB 46 PUNTS medalla d'ematites en esgrima: Paquita GallofréMontse Guich, Òscar Osuna

AMB 43 PUNTS medalla de granat pel nostre equip de Volei Platja: Verònica,  Montse Sansano, Mari Carrillo

AMB 40 PUNTS medalla d'alumini en halterofilia: Liech Stein

AMB 34 PUNTS medalla de malaquita a lluita grecorromana a l'amfiteatreLa Chica del Gangster

AMB 25 PUNTS medalla de piromorfita de ciclisme de muntanya (per les Torretes): Joana

Marxem de vacances!!