35ª PUJADA A MONTSERRAT DE “LA PENYA”Penya Barcelonista de Martorell13/09/2012
Diumenge, 30 de Setembre de 2012 Inscripcions obertes Crea el teu propi grup i animat a pujar a peu amb nosaltres!! Esperem als valents caminants de cada any!!! Com cada any podreu pujar a peu o en autocar i esmorzarem tots plegats un cop a dalt, més endavant us informarem dels horaris. Podeu fer ja la vostra reserva i/o tenir més informació al local social de Amb la col·laboració de l’Ajuntament de Martorell. ANIMEU A | |||