Hoquei Patins. Jornada 6 d’octubre de 2012Penya Barcelonista de Martorell10/10/2012
Algú diria que a Martorell portem el Hoquei a la sang Aquest dissabte hem jugat a casa contra el Vilanova, Benjamí D, segurament no és el benjamí més fort del club hoquei Vilanova, però tots els seus equips tenen un gran nivell, de fet en la historia del Els jugadors del Martorell han començat el partit 3/4 d’hora abans, escalfant a la pista com uns professionals, de manera que quan l’àrbitre a xiulat el començament del partit estaven ben atents i desperts. El marcador no s’ha mogut durant una bona estona de la primera part, amb Segur que ens queda molta feina per conjuntar bé l’equip, doncs aquest any hem començat amb una línia tàctica nova, però desprès de dues victòries consecutives podem dir que el nostre Benjamí promet! I que juga com si portes el Hoquei a la Sang! Vicenç Penya Barcelonista de Martorell | |||