Fotos guanyadores 21è Concurs de Fotografia de Muntanya

Agrupació Excursionista de Martorell
13/10/2012

Comparteix
Del Rosa al Verde

Les fotos guanyadores del 21è Concurs de Fotografia de Muntanya de l'Agrupació Excursionista de Martorell.

Per ordre:

1. Del Rosa al Verde (Leonor Santano)

Del Rosa al Verde 

2. Frescor (Alicia Mirabel)

Frescor 

3. Milano Real (Mari Aguilera)

Milano Real 

4. Reflex (Premi a la foto feta durant una sortida de la temporada passada amb l'AEM) - (Xavier Tió)

Reflex 

 

Podeu consultar també la puntuació de totes les fotos en el PDF adjunt.

MÉS IMATGES

Frescor
Milano Real
Reflex

Documents Adjunts