Fotos guanyadores 21è Concurs de Fotografia de MuntanyaAgrupació Excursionista de Martorell13/10/2012
Les fotos guanyadores del 21è Concurs de Fotografia de Muntanya de l'Agrupació Excursionista de Martorell. Per ordre: 1. Del Rosa al Verde (Leonor Santano)
2. Frescor (Alicia Mirabel)
3. Milano Real (Mari Aguilera)
4. Reflex (Premi a la foto feta durant una sortida de la temporada passada amb l'AEM) - (Xavier Tió)
Podeu consultar també la puntuació de totes les fotos en el PDF adjunt. MÉS IMATGESDocuments Adjunts | |||