SÈNIOR MASCULÍ CAMPIÓ COPA FEDERACIÓ 2012/2013

Club Bàsquet Martorell
04/01/2013

Comparteix
S??NIOR MASCUL?? CAMPI?? COPA FEDERACI?? 2012

El nostre equip sènior masculí s’ha proclamat campió de la copa federació temporada 2012/2013, en enfrontar-se, en la final disputada aquest diumenge 23/12/2012, contra l’equip cb santa coloma amb un resultat de:

Cb santa coloma – 67 / cb Martorell-solvin 90

Des del nostre club els volem traslladar, a tots els nostres jugadors i cos tècnic, la nostra més sincera felicitació.

MÉS IMATGES

S??NIOR MASCUL?? CAMPI?? COPA FEDERACI?? 2012