SÈNIOR MASCULÍ CAMPIÓ COPA FEDERACIÓ 2012/2013Club Bàsquet Martorell04/01/2013
El nostre equip sènior masculí s’ha proclamat campió de la copa federació temporada 2012/2013, en enfrontar-se, en la final disputada aquest diumenge 23/12/2012, contra l’equip cb santa coloma amb un resultat de: Cb santa coloma – 67 / cb Martorell-solvin 90 Des del nostre club els volem traslladar, a tots els nostres jugadors i cos tècnic, la nostra més sincera felicitació. MÉS IMATGES | |||