El Pont del Diable amb la Marató de TV3Associació de Veïns Pont del Diable12/01/2013
El passat 16 de desembre, al barri del Pont del Diable es va fer el tradicional Mercat i Cuina Solidaria en Favor de la Marató de TV3, amb un èxit total. Tot i la crisi econòmica en la que ens trobem, institucions, comerços i sobre tot la gent del carrer, que es va avocar a col•laborar amb nosaltres per recaptar fons per a la Marató de TV3, que aquest any estava dedicada a la investigació contra el càncer. La recaptació final va ser de 1.956,20 €. Agrair, a més dels comerços I institucions que col•laboren habitualment, als Geganters de Martorell, que amb la seva Rua per la Vila varen recaptar 195,10 € i que ens varen donar a la Associació de Veïns, per a afegir-la al pot. Aquest any volem retre un especial homenatge a tota aquella gent que a nivell particular ens ha portat coses per a la botiga o bé les tant esperades racions de menjar que també venem. De part de la junta de l’Associació de Veïns del Pont del Diable MOLTES GRACIES. | |||