El tècnic de l'Handbol Martorell preocupat per l'exigència de la categoria

Ràdio Martorell 91.2 fm
26/09/2007

Comparteix

El tècnic del Club Handbol Martorell, Gabi Plasència, s’ha mostrat preocupat per l’exigència que té enguany la Primera Catalana, categoria on està enquadrat l’equip sènior de la nostra ciutat. Després de la derrota contundent de la primera jornada contra el Sant Martí Adrianenc, descendit de Lliga Catalana, l’entrenador martorellenc pensa que és un handicap tenir una plantilla que gairebé no s’ha reforçat i que té una mitjana d’edat força alta.

De qualsevol manera, el Club Handbol Martorell té l’opció d’obtenir el primer triomf aquest dissabte, ja que s’enfronta a un dels rivals que repeteixen aquesta campanya al mateix grup que els de casa nostra. Es tracta del GEIEG de Girona. Gabi Plasència espera poder recuperar Quique, que va acabar tocat del partit contra el Sant Martí Adrianenc, però descarta un altre dels jugadors que va acabar lesionat, Jose Herrera.

Els de Gabi Plasència s’enfrontaran a les instal·lacions esportives municipals al conjunt gironí a partir de les 7 de la tarda d’aquest dissabte.