El peatge de Martorell puja 10 cèntims d'euro

aMartorell.com
30/12/2008

Comparteix

Si la setmana passada la Generalitat va anunciar un augment del preu dels peatges que controla, aquest dilluns el ministeri de Foment ha aprovat les tarifes de l'AP-7 i AP-2. A partir de l'1 de gener, aquests peatges seran un 4,4% més cars, i els troncals de Martorell i el Vendrell suposaran un increment de 10 cèntims d'euro.

 

El peatge de Martorell passa a valer 3,40 euros, i el del Vendrell, 2,70. Són increments de 10 cèntims d'euro que estan per sota de la mitjana. Ara bé la barrera de Tarragona s'apuja més: s'encareix 15 cèntims i passa a valer 2,55 euros, amb un increment del 6,2%.

Sense deixar l'AP-7, i mirant els preus per trajectes, anar de Granollers fins a la Jonquera s'encareix 50 cèntims i passa a valer 11,65 euros. El trajecte Barcelona-Tarragona s'encareix 30 cèntims i ara valdrà 7,20 euros.

Pel que fa a l'AP-2, els cotxes provinents de Barcelona que facin el tram entre el Vendrell i Lleida pagaran 10,10 euros, 45 cèntims més que ara.

 

Font:  www.3cat24.cat