Més de 400 nens i nenes participen en la presentació del programa d'introducció del mini ping-pong a les escolesaMartorell.com28/01/2010
Més de 400 nens i nenes han participat, aquest matí, en l’acte de presentació del programa d’introducció del mini ping-pong de les escoles de Martorell a les Instal·lacions Esportives Municipals (IEM). Aquest programa ofert des de la Diputació de Barcelona hi participen el CEIP Lola Anglada, CEIP Mercè Rodoreda, CEIP Vicente Aleixandre, CEIP Juan Ramon Jiménez i CEIP Els Convents, i compta amb el suport de l’Ajuntament de Martorell, la Fundació Caixa Sabadell i la Federació Catalana de Tennis de Taula. La direcció tècnica del programa, així com la seva implementació i seguiment general és duta a terme pel Patronat d’Esports. El programa d'introducció del miniping-pong a les escoles té com a objectiu principal estendre la pràctica del tennis de taula a les escoles de la província de Barcelona com a esport de lleure a l'abast de tothom pel seu cost reduït i gran capacitat d'actuació en espais públics. El programa, que està adreçat a nens i nenes que estiguin realitzant els cursos de 5è i 6è. de primària, conté 25 taules que es repartiran entre les cinc escoles que hi participen. Durant tot el matí, els més de 400 nens i nenes han pogut practicar aquest esport a les Instal·lacions Esportives Municipals. Esport i valors Font: www.martorell.cat MÉS IMATGES | |||