Aprendre a capbussar-seRàdio Martorell 91.2 fm29/08/2006
![]() Després del d’iniciació, els més atrevits poden fer un segon nivell que permet baixar fins a 30 metres de profunditat. Durant l’estiu han fet cursets d’aquest nivell i els submarinistes han pogut veure coves i vaixells enfonsats. L’experiència ha sigut molt satisfactòria perquè al nostre litoral hi ha moltes grutres interessants.
El president del Club Mar-Torell diu que per practicar el submarinisme no cal estar preparat fisicament però sí respectar certes normes com fer les immerions amb tranquil·litat. Només les persones diabètiques i les que pateixen epilèpsia no se’ls aconsella que practiquin aquest esport.
El cursets tenen un preu de 300 euros Per a més informació, podeu contactar amb l’entitat a través del complex esportiu de La Vila. |