Martorell té novament una cita amb les guardioles verdes de l’Associació Catalunya Contra el Càncer. Aquest dissabte 19 de maig, la delegació local farà la seva col•lecta anual a benefici dels malalts de càncer. Enguany, la junta ha decidit fer un canvi d’estratègia alhora d’anunciar la cita i ha suprimit l’enviament de cartes i d’aquesta manera estalviar-se uns 300 euros que es podran destinar íntegrament a la malaltia. La presidenta de Catalunya Contra el Càncer de Martorell, Montserrat Campmany, confia en el boca-orella dels martorellencs per fer difusió de l’acapte d’aquest dissabte i aconseguir, novament, molts diners.
Campmany remarca que els diners recaptats s’ingressen directament a la delegació provincial de l’associació que és qui s’encarrega de destinar-los tant a la investigació com als malalts i els seus tractaments.
Tot i la complicada situació econòmica que estem vivint, els martorellencs no han deixar de col•laborar econòmicament amb l’associació. Ara fa un any van recaptar més de 9.500 euros i uns 27.000 en totes les activitats que van organitzar durant tot el 2011.
L’acapte d’aquest dissabte es farà a través de les taules que instal•laran a la plaça de la Creu, plaça de la Vila, plaça de l’Església, avinguda Pau Claris, Can Carreras, Buenos Aires, avinguda Sant Antoni Maria Claret, avinguda del Dr. Francesc Massana, Rambla de les Bòbiles i Centre Cultural. En cas de no poder participar-hi, la Montserrat Campmany recorda que els donatius es fer directament al compte de La Caixa o a qualsevol de les membres de l’associació local de Catalunya Contra el Càncer.
Serà aquest dissabte entre dos quarts de 10 del matí i dos quarts de 2 del migdia.