El passat dissabte 2 de juny, es van celebrar les 12 hores de natació, aconseguint batre el record de metres de la pasada edició, es van fer un total de 129.025 metres.
Al igual que l’any passat, es va convidar a les escoles a participar, pero enguany no ha tingut el mateix èxit d’assistents, pero es cert que els participants han fet mes metres, això vol dir que els nens que han participat, tenien un nivel més alt de natació, ja que el que menys ha realitzat ha fet 250 metres.
Cal felicitar a la nedadora de mes edad que ha participat, 72 anys, felicitats i gracies, LOLI, per els 1000 metres que ha fet pujar al contador. I no podem oblidar als mes petis, 2 nens i 1 nena, de 5 anys, ENRIC BALCELLS HERNANDEZ, ALEX HELD RODRIGUEZ I SARA BEJARANO BRENES.
Aquest any el record de metres realitzats per un sol nedador ha estat de 6.500, i ha sigut ORIOL RUIZ PUIG, seguit per els 5000 realitzats per ARES LUCENA GONZALEZ i MIGUEL LOPEZ JIMENEZ.
També agraïm l’ajuda d’en Miguel López que com l’any anterior, ha portat i montat el scalextric.
MOLTES GRACIES A TOTS ELS PARTICIPANTS, PERQUE SENSE VOSALTRES AQUEST REPTE NO EL PODRIEM ACONSSEGUIR.
FINS LA PROPERA EDICIO DE LES 12 HORES.