Inscripcions obertes
Com ja sabeu cada any “La Penya” té una cita amb “La Moreneta”, sent aquest un dels actes més entranyables i emotius de la nostra entitat. Així doncs aquest any 2012 tornarem a complir amb l’encàrrec el proper Diumenge 30 de setembre amb la Pujada a Montserrat que compleix la seva 35 edició.
L’any passat vam modificar el trajecte habitual i vàrem pujar seguint el Camí de Sant Jaume, de manera que en aquesta nova edició tornarem a fer el recorregut del Camí de Sant Jaume, que tant va agradar als participants a l’anterior edició.
Igual que en edicions anteriors la Pujada es realitzarà a peu o amb l’autocar que ens portarà a la Muntanya de Montserrat on és podrà gaudir del tradicional esmorzar de germanor.
Aquest any també esperem a tots els valents que any darrera any s’animen a pujar a peu amb nosaltres. Per aquests valents es realitzaran dues parades d’avituallament, una a Esparreguera i un altre a Collbató, per tal de recuperar les energies que anirem deixant pel camí.
Els horaris de sortida previstos són:
· Sortida dels caminants: Davant del Pont del Diable a les 2.30 hores.
· Sortida d’autocar: Davant del Restaurant "EL PLA" a les 6.30 hores.
L’esmorzar de germanor a Montserrat es realitzarà a les 10 hores a Montserrat i es preveu el retorn a Martorell aproximadament cap a les 13 hores.
Preus: 20€ per persona, inclou l’avituallament, l’autocar i l’esmorzar.
Heu de fer les vostres reserves a la secretaria de "la Penya" de dilluns a divendres a partir de les 18 h. (Pl. Pedró, 3 baixos. Tel. 93 775 24 95), o pbmartorell@gmail.com
US ESPEREM!