aMartorell.com

L�App cultural de l�Ajuntament de Martorell   
Pàgina principal >> Política >> CiU presenta la seva llista en un multitudinari acte
Noticia

CiU presenta la seva llista en un multitudinari acte

aMartorell.com
14/04/2007

Comparteix



El públic assistent va fer petit l’auditori del Centre Cultural per conèixer l’equip de persones que acompanyarà al candidat Salvador Esteve a les eleccions municipals del 27 de maig de 2007. CiU reclama a convèncer els indecisos perquè no es repeteixi el triomf agredolç de les municipals de 2003.

 

Amb un equip de persones totalment renovat –amb moltes cares noves- i, sobretot, jove, CiU es presenta a Martorell com l’alternativa al desgavell de l’actual tripartit local (PSC-ERC-ICV). La llista de CiU per a les municipals combina joventut, experiència, il·lusió i ganes de treballar per Martorell i compta amb 17 persones menors de 40 anys.

 

El somni de tots: un Martorell millor

Salvador Esteve va rebre el suport de centenars de simpatitzants, més de 400. Durant el seu parlament va fer referència a “un somni”, assegurant que “el somni que tinc jo el compartim tots els que som aquí i molta gent. El meu somni és veure un Martorell més net, més segur, amb més serveis, amb més aparcaments, amb les millors escoles, amb una sanitat més propera, amb places de residència per a la gent gran, amb polítiques d’immigració, amb espais per als més petits…”. “L’essència del somni és que estiguem orgullosos de ser i de viure a Martorell. Ara ens poden dir com som uns somiatruites” i va advertir que “els pobles que somnien són els que tiren endavant i estic convençut que amb aquest equip de persones farem realitat aquest somni de tots. Això sí, hi ha un pas previ que serà el 27 de maig. Per això hem de saber transmetre aquest somni i encomanar-lo a tothom”.

 

Cal guanyar bé.

Tot i que en aquests últims mesos, Salvador Esteve està rebent molt suport per part dels martorellencs –en les visites a les cases particulars-, el candidat de CiU va insistir que “tenim el millor equip, segur. Però els partits s’han de guanyar. I aquest cop, amb l’experiència que vam viure fa quatre anys, hem de guanyar, I guanyar bé”. Esteve va avisar que “sabem que no és un partit contra un altre equip, sinó contra tres –PSC, ERC i ICV-. Cal un resultat contundent”.

 

La gran oportunitat

El torn de parlaments va estrenar-lo la regidora de CiU, Teresa Casanovas –número 3 a la llista-. Enmig d’una gran emoció va assegurar que “nosaltres estimem Martorell. I què vol dir això? Vol dir respectar a la seva gent, saber el què li convé i no falsejar les coses…”. Fent referència al tripartit local, Casanovas va explicar que “estic molt decebuda al veure com s’ha tractat la gent de Martorell els últims quatre anys. He de reconèixer que després de les eleccions de 2003 vaig tenir un sentiment de frustració i que aquest sentiment s’ha allargat dia a dia”. Davant de tot això, Casanovas va assegurar que “el 27 de maig Martorell té la gran oportunitat perquè seria molt trist per al nostre poble que la història –la reedició del tripartit- es tornés a repetir”.

 

Il·lusió jove per Martorell

Sira Sanz –una de les cares noves de CiU- va fer el seu debut assenyalant que “vull que Martorell no només es conegui pel peatge. El nostre poble viu una realitat que no engresca. Hi ha una altra manera de governar amb persones que s’il·lusionen i s’emocionen per Martorell. Quan em van proposar ser a la llista vaig tenir por, però la il·lusió ha acabat superant la por”. Sanz, llicenciada en Ciències de la Informació, va fer una referència a la mala gestió del tripartit local quan “jo podia expressar el què passava a Martorell a través de la ràdio en un espai que el govern municipal ha retirat –Què diu Martorell-“.

 

Presentació espectacular

La posada en escena dels candidats i candidates de CiU a Martorell es va fer a través d’un vídeo on es presentava, un a un, a l’equip de persones –fins a 31- que acompanyaran a Salvador Esteve amb la intenció de recuperar el govern  de Martorell.

 

Un equip preparat, renovat i jove

La llista electoral de CiU està formada per Salvador Esteve i Figueras (1); Xavier Fonollosa i Comas (2); Teresa Casanovas i Archs (3); Manel Caballero i Boira (4); Maria Mercè Morera i Santafè (5); Sira Sanz i Romera (6); Lluís Esteve i Balagué (7); Carles Porta i Cortadella (8); Albert Fernàndez Claramunt (9); Núria Canal i Pubill (10); Josep Casasayas i Puig (11); Maria Hinojo i Nieto (12); Jusa Artigas i Capellades (13); Lluís Sagarra i Sesé (14); Mario Céspedes i Oliva (15); Maria Tarragó i Garcia (16); Rubén Castro (17); Elisabet Duran i Serres (18); Jordi Vidiella i Perramon (19); Noemí Indurain i Torrebadella (20), Vicenç Miró i Fisa (21); Jordi Amat i Martínez (22); Olga Alonso i Martínez (23); Antoni Corcoy i Martínez (24); Miquel Salinas i Albert (25); Jaume Sellarés i Sallas (26); Conxita Garrigó i Rusiñol (27); Meritxell Colell i Asturias (28); Oriol Calaf i Centelles (29); Maria Antònia Verdú i Calafí (30) i Francesc Querol i Pedreny (31).

 

Font: www.ciumartorell.cat

[ Fer comentari ]

Victor
14/04/2007
19:56

jajaja... quan es copia un escrit cal que es noti menys!! Aquests de CiU pengen al web un escrit calcat al del l'Informador (o a l'inrevès) i només canvien paraules d'ordre perquè sembli deferent. Definitivament sou el mateix.

en pere a les 22:34 del dia 14/04/2007 ha replicat...
Que tal us anat l'acte a vosaltres, sociates?
en Victor a les 09:35 del dia 15/04/2007 ha replicat...
Pregunta'ls-hi als del partit o espera a que surti publicat a l'aMartorell. Jo també ho estic esperant.
en Vilat+a a les 21:25 del dia 15/04/2007 ha replicat...
Victor, això és perquè han enviat una nota de premsa i els mitjans han publicat el seu escrit.
Nona
14/04/2007
20:16

Així que ara el Salvador, el Fonollosa, la Morera, la Casanoves, el Casasayas, el Porta, el Esteve junior, el Caballero...i no se qui més...resulta que han anat a Corporación Dermoestetica i s'han renovat!!!

RM
14/04/2007
21:40

Quin "mercaillo" mare meva. I aquests se suposa que han de millorar el poble???? Si són els quatre "pijillos" de sempre!! Ara resulta que també entenen de política! Aquesta si que és bona!!!

pere
14/04/2007
22:36

Sí, com la Dora -s'ha presentat ja 4 cops!-, l'Esmeralda (regidora del PSC de 1979-1987... joveneta, no?), el "Mant.a (is)" i el gran Adrià... uf, que tremoli CiU! Jajajaja

en Jarrisson Seat a les 18:02 del dia 15/04/2007 ha replicat...
Dons sí Pere tens tota la raó, amb aquestus que has nombrat cIu a de tremolar, perque l'experencia a la vida és tot un grau i una garantia, a més son gent amb força seny i sentiment català. Els pijis de cIu només hi son per figurar al gran Salvador
Pedro
14/04/2007
22:52

Estos de CiU no son capaces de ganarse la vida honradamente sin acceder al Ayuntamiento para jodernos más? A caso han descubierto la sopa de ajo? Bien vistos los tenemos a todos; todos huelen a cera

en anna c a les 21:40 del dia 15/04/2007 ha replicat...
jo recolso aquestes persones amb més o meny capacitat però amb una gra onestadat, i aixo fa falta a martorell
MANEL
15/04/2007
00:51

Entre els "trepas" i els de la colla del rector fan Conveniència i Unió.

Carme
15/04/2007
01:55

Ka fort, quin morro que tens Esteve, no t`has donat compte que el que volem és no tornar a la caça de bruixes. Sort que la llista és renovada!!, Sigues sincer a la majoria de persones que tens a la llisa Martorell sempre els hi ha importat ben poc

MD3
15/04/2007
02:13

Tan somniar! tu has estat un malson de 16 anys

MD3
15/04/2007
02:15

La Sra. casanovas sap el què ens convé?. Aneu massa lluny, amb la vostra prepotència

ja ja ja ja ja
15/04/2007
03:56

equpo renovado seran los del 8 para detras, son abueletes veteranos con papa noel al frente dais pena, con razon queriais la residencia tan pronto, jubilate ya esteve

Tom
15/04/2007
03:59

PERO ESTOS QUIEN SON, SOLO CONOCEMOS ALOS PRIMEROS

kamenev
15/04/2007
04:09

mira el castro. si és un exemple pels joves... un any conduint i sense carnet! molt fort!!!

1714
15/04/2007
09:46

esteu tots ben acollonits, amb aquesta llista la dora ho te malament malament...

caramba
15/04/2007
10:47

estas personas son todas de este pueblo, porque hay gente en las listas de los partidos que no son de martorell.

en Gertrudis a les 18:34 del dia 15/04/2007 ha replicat...
O tú no ets de Martorell o vols enganyarnos de qualsevol manera. Ni el 4 ni el 15 ni el 17 son d'ací. Tampoc coneg a tothom. La majoria son uns trepes els 2-8-11-13-14-28-29-30. La gent maca son el 12-19-27-31
Vicens
15/04/2007
11:45

Aixís queda tot a casa: Ellos lo guisan, ellos selo comen.

Vicens
15/04/2007
11:48

I d'aixó en diuen fer molt per Martorell, eh Pere?.

Resum
15/04/2007
12:41

Senyor Esteve el seu somni és el nostre malson. No es dona compte que el que vol arreglar, és el que vostè va deixar podrit?

Victor
15/04/2007
14:03

Molt bo, Resum. Quanta raó en un breu comentari. El tripartit ha hagut de començar tot de zero, i ara té multitud de projectes en execució, i d'altres tants planificats. L'Esteve nomès venia FUM i amiguismes.

Pel Víctor!!
15/04/2007
16:49

Víctor!! Per què rondines tant?? Sempre queixant-te!! Ai senyor, així no farem res...

en llopis a les 20:04 del dia 15/04/2007 ha replicat...
ui ui ui. sembla q les veritats del victor us fan por!! això fa mal!
Resum
15/04/2007
17:38

Heu tret un comentari, al qual ha contestat en Vicens, que no OFENIA ningú solament constatava els posicionaments a la llista. Heu deixat la resposta del Vicens invalidada

lolin
15/04/2007
17:42

vaya con el castro, un año conduciendo sin carnet ejemplo para los jovenes de martorell, supongo k no lo pondra como ejemplo en los mitines. Ah y el casasayas ya no lo quieren casi lo echan fuera, peleas entre ellos, como siempre k las tienen y gorda

Jarrisson Seat
15/04/2007
18:12

Voleu dir a.Martorell que no us haureu equivoCAT de photo. Aquesta gent sembla de CiUtadans, tan bien repeinaos (los que pueden) y tan wapetonas (las operadas). Tans terrenys quedan encara per tots ells??

Victor
15/04/2007
18:19

Uiii segur que opines de veritat que sempre em queixo? Si precisament he estat criticat sovint en aquest web per tot el contari!! Poseu-vos d'acord!! P.D.: El que de veritat crec és que les veritats fan maaaaaaal oi???

ship shop
15/04/2007
18:40

aksta es l'alternativa? pues va a ser k NO!!! juwas jwas jwasssss

otac
15/04/2007
18:58

esta web censura comentarios. ¿dónde está mi comentario de ayer noche? nunca creí que fueran capaz de hacerlo los del amartorell. ¿donde está la libertad de expresión? Se os vé el plumero.

llopis
15/04/2007
20:07

l'alternativa del tripartit... això es una broma senyor esteve?? crec q les botes encara hi havia un objectiu, però aquesta llista...

A/a Sira
15/04/2007
20:46

No et conec i respecto la teva opinió: espero que si tu ets al capdavant dels mtjans de comunicació d'aques "nou" CIU no repeteixis els errors del darrer cap de premsa.Si hem de parlar de censura..."PARLEM-NE!"

Vilatà
15/04/2007
21:31

Companys, sou lliures d'opinar i soc del parer que a la llista de ciu li fa falta cares noves però em rebenta que sigueu tan crítics. Tinc la fortuna de coneixer alguna d'aquestes persones i us puc dir que no són el dimoni precisament.

pel 31
15/04/2007
21:50

si sisco és llàtima que et barregis amb aquesta gent , crec que ets diferent , ho només ho sembla?

en Gertrudis a les 12:37 del dia 16/04/2007 ha replicat...
No t'hi capigue dubte que tant el 31 com la 27 son diferents a la resta. Inclús si m'ha pretes molt et diré que el 19 també és actualment d'una altre pasta. Paco en quin nº deis que anaves?, clà al no haverhi penya de fútbol sala ja no els intereses
Victor
15/04/2007
22:03

Resum bravo!! Tot això cal que se sàpiga abans de que aquests segueixin volent enganyar a la gent!! Gràcies!!!!

sira=risa
15/04/2007
22:34

Tu qui ets, d'on vens i on vas per parlar sense coneixement, tan sols del que has volgut creure o t'ha explicat sesgadament. Nena, ja t'han pujat els fums però aviat et tornaran a baixar.

Sindicato de Renos Escandinavos, hou hou hoooou
15/04/2007
23:12

Volem expressar públicament la nostra decepció per no haver estat inclosos en la llaaaaarga llista electoral del nostre estimat amo. Ja que s'han colat 10 (deu) suplents quan tant sols són 21 regidors escollibles, no entenem que se'ns hagi oblidat.

Resum, un altre cop censurat!!
16/04/2007
07:45

Un altre cop CENSURA A L'AMARTORELL.COM!!!! Si a la gent li molesta q s'escrigui sobre ells, q no es venguin terrenys entre ells a preus ridículs envoltats d'aquest ambient d'amiguisme fraternal convergent!!! Admins, així només us autotireu pedres...

manuel pablo
16/04/2007
08:59

todos estos comentarios contra el esteve le dan más votos.

¿seguro?
16/04/2007
09:04

¿el tuyo?

kokonut
16/04/2007
09:13

Curiosament a la web de CyU surten els teòrics oficis dels membres de la llista, excepte curiosament el del cap de llista, on hi posa només el seu ex-ofici. Haguès hagut de posar l'ocupació actual, mateix ofici q el de la majoria dels seus seguidors.

pera
16/04/2007
10:11

OSTRAS, ESTOS QUIEN SON? TODOS LOS MAS JOVENES SERAN HIJOS DE PAPA, PORQUE SI NO ? NO ME LOS ESPLICO QUE MAL GUSTO VAYA REPRESENTACIO INVISIBLE .... CASI

Raquel
16/04/2007
10:11

a sira=risa Y tu quien te crees que eres, con esta critica sin conocer a la persona. Para hablar de alguien primero debes conocerla y después hacer la critica.

pere
16/04/2007
16:33

Que bo! diu equip jove i renovat. Lo de renovat no ho veig perquè son els de sempre i per lo de Jove...no sé de que parleu si el Salvador Esteve es el número 1. A qui voleu enganyar?...Aquests de CIU son la bomba.

1714
16/04/2007
19:20

osti, que n 'es de bona la llista, sobretot veient el munt de critiques que esta generant, deu ser que us posa nerviosos... per ultim., tots els de la llista de ciu viuen a martorell, cosa que per exemple el benaiges dels PSOE no ho pot dir.

en F.A.R.E.M. a les 14:05 del dia 18/04/2007 ha replicat...
Aixó que dius és MENTIDA. No tots els de la llista de CiU viuen a Martorell. Dormir no és viure. Viure és olorar, passejar, conviure, sentir, scoltar, comprar, stimar. Clà, tú no saps el que és viure, tú el que saps és dormir.
pel 1714
16/04/2007
19:54

Tú també ets dels Wapus?, el Benaiges que jo sàpiga no va a cap llista. La vostra està plena de persones que fins que No han estat a la llista han "sudat" completament de Martorell, encara que hi dormin. No calen noms oi?. L' Arpal tampoc hi viu.

llopis
16/04/2007
22:50

q n'aprenguin!

CLARÍSSIM
17/04/2007
00:56

Claríssim que estem ben arreglats. Aquesta vegada no votaré ni a l'Esteve and partners, el retorn del mestre jedi, i els del tripartit...!!?no m'han convençut en aquests quatre anys. Ja veurem alguna altra alternativa, i això que hi ha tant per fer!

m
17/04/2007
01:11

Ostia ke fort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! He fotut al Cassassayas en el número 11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Per cert, tampoc eld deixeu sortir a la foto

llopis
17/04/2007
14:16

un dels millors polítics de martorell, i mira l'han posat al número 11. és una pena, amb les facultats i coneixements q té...

1714
17/04/2007
16:42

us heu posat a pensar que el Sr. Casasayas(per què és un senyor) té una empresa pròpia i que pot tenir altres motius per anar el nº 11?? I per cert, teniu rao, un dels millors politics de Martorell, que per sort, esta a la llista de CIU.

en llopis a les 22:36 del dia 20/04/2007 ha replicat...
però sempre tenint en compte amb els de casa! ahh a cosa q no es pot dir d l'esteve... quants anys al parlament i tan poc per martorell
torrentllopenc
17/04/2007
16:47

La llista de CIU es 10 cops mes bona per governar be que qualsevol altre. No vull que em governin el Doro i la Dora!! Fora, no en teniu ni idea, xupopters!!

en 962 a les 14:43 del dia 14/05/2007 ha replicat...
el casasayas no te empresa propia
17/04/2007
16:48

festivaaaal deeeeel humoooooooorrrrrrrr jia jia jia ja he rigut q es el q volies am el teu acudit torrentllopenc

molt senyor Casasayas
18/04/2007
13:16

pewrò ben darrera que l'heu fumut :-D és normal, té dos deus de front i no està d'acord com s'està portant el partit. Sortirà a l'informador la crisi de CiU Martorell? ja ho veurem

F.A.R.E.M.
18/04/2007
14:00

Veig que stàs molt integrat a Martorell 1714. Ja fas com els Esteves, vinga posar-hi familia a la llista, que és que no trobabo gent o qué? La llista de CiU és com sempre, a la mida de l'Esteve, cares boniques cervells buits i qui li fa sombra, FORA

kokito
18/04/2007
15:02

m'agradaria molt que el cap de lliste fos la Teressa Casanovas, una dona per fer fora un altre ....... la dora.

*#@#~~!!!
18/04/2007
15:10

Nanananana visca els Doritos, huacamole i doritos, boníssims pel vermut!

dorita
18/04/2007
15:11

teniu por de les dones?????????? la teressa es tan dura com la dora.

RM
18/04/2007
15:27

kokito, es nota que no saps el que dius, si vols fer fora la Dora busca una "DONA" , no una nena pijeta que no te idea de politica....

en kamenev a les 22:38 del dia 20/04/2007 ha replicat...
dons en aksta llista hi ha tants pocs pijos....
kokito
18/04/2007
15:36

es nota que no coneixes a la Teressa, es molt millor que la Dora

RM
18/04/2007
15:37

Les conec a les dues i la veritat ni una ni l'altra!!!!!

mujer
18/04/2007
15:40

que tonteria no, entonces porque te preocupas de la opinion de kokito, si no las vas a votar.

pop
18/04/2007
16:22

hem podeu dir el qu'es comenta de que si l'esteve surt dimitira, i l'alcalde sera el fonollosa????

!!!
19/04/2007
09:02

El Sr. Casasayas va l'onzè, perquè si Ciu pot governar per majoria bsoluta podrà tocar cuixa( és com en diuen els convergents com ell de governar), si no no cal perdre el temps

zagales
19/04/2007
09:10

conocemos a todos los de la lista, creemos que Esteve deberia ir el 17 y Cassa el 18 quiza así les votariamos, al iaio ya lo conocemos todos despues de los años que ha estado al frente y al otro tambien, pobre favor al CIU.

K3
19/04/2007
13:06

Buaaajjj!!....Els de sempre... RENOVEUUUUUUU PLANTILLAAA... Sou els 4 de sempre que voleu manegar el poble!!!

Aleix
19/04/2007
13:08

una magnífica llista, per guanyar i per governar. ÀNims, que els martorellencs volem un canvi

en  a les 22:40 del dia 20/04/2007 ha replicat...
un canvi cap a pitjor??? vinga va per favor
K3
19/04/2007
13:33

Sí... I tant que volem un canvi, no volem els de sempre q. han estat anys i anys manegant tot, tot i tot! I es el que volen seguir fent, manipulant els seus interessos. Els martorellencs volem un canvi però no aquest!!

Tito
19/04/2007
15:08

ya hemos tenido un cambio durante 4 años, me parece que ya tenemos bastante de tripartito.

RUBRICATUS
19/04/2007
15:44

Aixó ès une llista o una associació d´empresaris i pijos varis?

Papa
19/04/2007
15:46

son gente de martorell que vive aquí desde hace muchos años, no como otras listas????? con gente de fuera.

lolailo laaa
19/04/2007
15:46

les dues coses

Vilatà
19/04/2007
15:49

Perquè vagin arreglats no vol dir que tots siguin pijos. Això si, n'hi ha algun que altre colat per allà, vaja tela.

sociata
19/04/2007
15:50

pijos, pijos. de martorell pero pijos

K3
19/04/2007
16:03

Amb gent de fora... Pero que es això, Martorellencs som tots! Per sort aquest poble canvia i la gent ve de tot arreu!! Sort que canvia i els de sempre poc a poc i per sort de tots els coneix cada vegada menys gent!!!

PEPI
19/04/2007
16:09

que bonito que no se conozca nadie, vas por la calle y no te saluda ni dios, eso es pueblo si señor. los amigos todos de fuera claro, a Martorell a dormir. bonito si.

Aleix
19/04/2007
17:26

el canvi que hi va haver el 2003 va se a pitjor, molt pitjor. Ara volem un altre canvi en positiu. Per això jo tornaré a votar CiU, i a les últimes no ho vaig fer.

K3
19/04/2007
18:07

Cada un vota a qui vol... Però esta clar que aquesta gent només vol el poder per fer la seva, no miren per l'interès del poble sino per estar amb el cul assegurat un temps més i enriquirse ells i els seus amics. El ric cada cop es mes ric, això CIU.

MR
19/04/2007
21:44

Crec que en aquests moments el canvi "MENYS" positiu és votar CIU, o sigui "Aleix" pensat t'ho bé!!

miki
19/04/2007
22:22

l'esquerra, social, preocupada pel desenvolupament sostenible, les personas, per la llibertad, la justicia, la solidaritat, l'igualtat d'oportunitats i l'eliminació de clases i el convenciment que hi ha ciutadans de 1ª i 2ª. l'esquerra guanyarà

miki
19/04/2007
22:24

està clar que volia dir que per l'esquerra NO hi ha ciutadans de 1ª i 2ª es a dir a diferencia de CIU que diferencia entre els de "pura cepa" i la resta.

UFFFF
20/04/2007
22:19

ESTA CLAR NO VOTARE A CIU, VISCA TRIPARTTIT UFFFFFFFFFFFF

lolailo laaa
20/04/2007
22:54

Visca!!

La nena
21/04/2007
15:45

Que equivocat que estas. Dels quatre anys nomes han treballat per les seves prpostes 2 els anteriors estaven hipotecats. Quatre anys y Martorell sera molt mes positiu

F.A.R.E.M.
22/04/2007
22:54

Per culpa del cap de llista de CiU hi ha molta gent que apart de no votar-vos el que fa és tenir cada cop més antipatia cap aquesta coalició. Sincerament, haurieu de botar al Boté. Clà que qui es el wapu que li planti cara amb akest individuu

Bon Jan
22/04/2007
22:59

Que es torni a presentar l'Esteve ha estat un gran error, ja que representa el passat (per alguns bo i per d'altres gens). Hauria d'haver deixat la política fa 4 anys, havent obtingut el major nombre de regidors en les seves darreres eleccions.

Bon Jan 2
22/04/2007
23:01

Què passarà ara si perd? Doncs sortirà de la política per la porta del darrere, i no per la porta gran com haguès sostit fa 4 anys. La imatge de CiU s'ha quedat completament escorada en una imatge antiga i sense vigència. Ja es veurà què passa.

barratina
25/04/2007
09:33

perderem si els d'esquerres fan tripartir onaltre cop, sols no podem amb nosaltres.

F.A.R.E.M.
25/04/2007
16:17

Només podrieu tornar a l'Ajuntament si fesiu un quatripartit, que dubtu que aixó es produeixi. Barratina, amb akest nick fas mal als que som CATalans, que potser tú no ho ets. Jo tinc dues. una de vermella i una de lila. Ni la barretina, ni ...

F.A.R.E.M.
25/04/2007
16:20

... la senyera, ni les sardanes, ni la canço catalana, ni res que si asembli son signes vostres, els cuals us els heu "fet" vostres. Son tant meus com vostres i no soc de CiU, gracies a Deu (SI a DÉU). Però vosaltres heu stat al poder durant tants..

F.A.R.E.M.
25/04/2007
16:24

... anys per qué heu "venut" quelcom que no ús pertany com a propi, tot i que ús heu alimentat dels "xarnegus" dels pisus nous (Bons Aires). Dit aixó vaig a berenar pa amb vi i sucre, com a bon català que sempre he estat (no pas de CiU)

barratina
25/04/2007
16:35

ja veig que teniu por, potse si que l'ajuntament sera vostre pero amb tripartit com ara...

Jua Jua
25/04/2007
19:01

Presentació espectacular, és trist que s'ho diguin ells mateixos. Aquest Esteve a més es creu que és el modern del poble

llopis
25/04/2007
19:09

però el més significant és q no+ utilitzen les coses i els símbols pel poder, xq a cal boter jo avui hi he passat i de senyera ni una. i al meu carrer q hi ha 2 d la llista ciu q van a la llista i una molt amunt i ni una senyera. no+ a casa meva!

germins
25/04/2007
19:22

visca salvador esteve. airas nous a l'ajuntamen. el poble per la gen del poble. els de fora no aurien d'haver vingut, perque nomes volen treurans la residencia i tancar l'hospital i enderrocar la vila. salvem l'hospital i els botigers de la vila.

germins
25/04/2007
19:29

votare ciu!! perque esteve no vol 1 hospital nou ni la residencia socialista. vui residencia pels de martorell de tota la vida. no vui vila per peatons. san de fer festas com les d'abans. esteve evitara q els punkis okupin l'ataneu. visca ciu!

F.A.R.E.M.
25/04/2007
19:39

De ben segur que sé que votareu al iaio de La Vila (d'aires nous, res), veig en les vostres paraules el mateix odi i rabia que ell propaga. Punkis a l'Ateneu?. La gent que va arrivar de fora, els pa portar el vostre Salvador.

germins
25/04/2007
21:47

al final sa pogut convencer al pogres de no fer el lorca del rubianes socialista q numes diu paraulotes. no a la fira socialista de la dora. gracias. q es mengin el rubianes a can oliveres am patatas del chiringito d'esquerra i dels vers chorizo.

llopis
25/04/2007
22:35

coooooooooooommmmmmmmmmm???????? el rubianes no ve????? ui germinis germins ja veig q no teniu cap altre argument q desacreditar... típic d la gent d ciu. d tal palo tal astilla nops?? es nota q l'esteve és el vostre model!

Victor
25/04/2007
22:38

Sí que es fa, però a Ca n'Oliveras. Les raons de que no es faci al Progrès? No ho sé, caldrà que la junta del Progrès dongui les raons d'aquesta negativa. Però llegint alguns comentaris... "mal me huele"

llopis
25/04/2007
22:39

ahhh menys mal!

Roobinjut
26/04/2007
07:32

Mira, germins, millor que no es faci a El Progrés, aixins més gent hi podrem anar sense que ens mireu per damunt dl hombro. Vaia colla de lladregots, mentiders i venuts aquestus de la Junta del Progrés. Per qué ho sapigueu, Centenari son 100 anys.

F.A.R.E.M.
26/04/2007
07:49

Akests de CiU fan por. Si que m'en fan, xke si arrivan a controlar l'Ajuntament se'l vendràn al millor postor al igual que els terrenys i pisos dels iaios que els van donar com a beneficencia. Fan por xké son uns prepotens i uns ineptes (excepte 4).

Juligancat
26/04/2007
23:46

Que ignorants que sou, germins. El Rubianes es un defensor d'aquest poble. El poble català, però cla es nat fora. En aquesta llista hi ha molta gent jove, pero calvs. Deu ser per culpa de les drogues!!!

lolailo laaa
27/04/2007
09:56

juas juas juas sembla ser que aquest any us han passat la ma per la cara! esteve t'han fotut els fanals de martorell. Qui ho anava a dir, semblaven de la teva propietat, sempre te'ls apropiaves el 1er! ai no, corre, et queda el "teu passeig" del mur.

Cris
27/04/2007
10:05

el mur no és un passeig per culpa d´aquells que no van voler que hi hagués un enllaç nou amb l´autovia

en No Cris No es aixo a les 22:55 del dia 03/05/2007 ha replicat...
Informat abans de parlar
kokonut
27/04/2007
10:11

Un enllaç nou? On? Si ja hi ha un prop del Pont del Diable i un altre passat el Congost (a l'alçada de la Celsa). Per on el vols posar? Què vols destruir per fer un enllaç superflu? La desembocadura de l'Anoia? El Pont del Diable? L'horta? Què?

Cris
27/04/2007
10:15

esteu malalts. aquests és l´únic poble que per entrar-hi has de sortir a una sortida que diu castellví o olesa...s´han de fer les rondes de Martorell, posats a destruïr l´autopista i fer-hi pisos oi?

kokonut
27/04/2007
10:29

Castellví? Però què dius? T'enganyes a tu mateixa, no saps ni el que dius ni el que vols dir. Ciao!

NO a la carretera
27/04/2007
10:31

... i NO a les Cris=Mildreds=1714=Porta calb=Caballeros=germins=cor groc= ESTEVE que la defensen!

Tomaquet de fira
27/04/2007
10:36

sou uns sectaris, però no ens fareu fora !!

Alerta! No abaixem la guàrdia!
27/04/2007
11:18

Aquests convergents volen reintentar d'imposar-nos la carretera! Els convergents que van ficar un mur entre les cases de Can Carreres volen continuar destrossant el medi urbà i natural! NO A LA CARRETERA! NO A L'ESTEVE!!!!!!!!

%%
27/04/2007
23:43

NO crideu tant que potser us l'haureu de menjar amb patates i tomàquet inclós a l'Esteve... amb l'herència que deixareu... Temps al temps

Victor
29/04/2007
10:49

L'herència de fa quatre anys va ser l'Ajuntament buit, un mur partint Can Carreras, i un projecte-maquillatge a la piscina de la Vila. L'herència de 2007 són multitud de projectes en execució que feien anys i panys que Martorel necessitava. Us pica?

Atenció! Que no us enganyin!
30/04/2007
12:10

Aquests convergents, per molt fum q venguin a la Fira, NO volen hospital nou, es carregaràn el projecte de Llei d Barris, i estàn capficats amb canalitzar l'Anoia i fer un altre (el 3r!) enllaç amb l'autovia, és a dir, la carretera per sobre l'horta!

sagutxu
30/04/2007
18:51

Si els convers estàn forts, no ens enganyem, es per culpa del tripartit per no estar units per la causa de millorar Martorell i ells (els boterus) l'únic que volen es tindre les riendes. Ni carreteres ni passetjus ni res. L'ORGULL DEL PODER !!!!!

Victor
30/04/2007
23:17

Hi ha una forma de veure l'Esteve encara més vermell que quan es posa com un pebrot durant els Plens... posant una càmera a la seu de CiU el proper 27 de maig!!!! jajajaja

Victoria
30/04/2007
23:34

Dora per sempre!

dora-i mon
01/05/2007
16:19

aixo de la dora per sempre, millor que no eh?,ni de conya

en llopis a les 12:49 del dia 07/05/2007 ha replicat...
millor dora q no esteve
Roobinjut
02/05/2007
02:05

Per sempre, mai ningú si us plau !! Soc partidari de 3 legislatures com a màxim. El partit fins que la gent els voti, està clà. De fet la Dora també té moltes mancances. Un bon equip, sense grans figures, és el que ens fa falta, com el Liverpool !!

kokonut
02/05/2007
07:26

Dora per sempre no!! Dora quatre anys més sí!! Però sobretot... ESTEVES MENTIDERS I MANIPULADORS MAI MÉS!!

JTA
03/05/2007
17:51

Un altre com el mateix, Salvador Esteve. Sempre el mateix, aquets de CIU no es saben renovar. Per si fos poc a de comptar amb el seu fill de suport. Amb tant de temps fora bo que trobessin un altre candidat!. Els Mojinos i la Hungara a Marto BE!

jejejejeje
03/05/2007
19:22

quina broma!! a aquest jo no me'l crec!! endavant Dora que això està fet!!!!!

richi wichi
03/05/2007
22:32

és veritat que l'esteve ara es vol penjar la medalla d'un nou hospital quan van ompli Martorell d'enganxines de "salvem l'hospital"? Com es pot tenir tant de morro?

Aquests són del mateix partit.... aiii la familiaaa
03/05/2007
22:54

http://www.youtube.com/watch?v=h2b8sIhZ0IE

richi wichi
04/05/2007
08:47

l'esteve podria haver fet com l'Arpal: penjar la meitat de cartells amb el cabell blanc i l'altra meitat amb el cabell negre. Esteve, 20 anys enganyant martorellencs!

NO a la carretera
04/05/2007
13:14

és veritat que a la llista de CiU (i podria sortir regidor) hi ha qui en actes públics a la Vila a assegurat que desitja un nou enllaç amb l'autovia com el que hi havia proposat fa uns anys? CiU tornarà a demanar la carretera per sobre l'horta?

Victor
05/05/2007
15:11

Sr.Esteve, siusplau digui-li al seu fill que li faci un "chequeo", que als cartells fa vosté molt mala cara.

Roobinjut
06/05/2007
10:40

CiU no ha trobat cap més candidat a l'alcaldia per que els boterus controlen el cotarro. Jo stic segur que si el GRAN Salvador no es presentés de number one, akest BIpartit guanyaria algún regidoret més.

baby babe
06/05/2007
16:58

quin errooooorrrrr quin errroooooorrrrr veure l'esteve als fanals és com uan amenaça de retorn al passat. NOOOOOOOOOOOOO HO VOLEM

cor groc cuatribarrat
07/05/2007
11:41

Falta molt pocs dies per a que podem tornar a controlar Martorell, anims! Menys mal que aviat es fara el que nosaltres diem i no el que diu l'esquerra. S'enteraran aquests listos del que es bo. Aires nous i renovacio a l'ajuntament amb Salv. Esteve!

cor vermell de nicaragua
07/05/2007
11:52

Falten molt pocs dies per que poguem continuar marranejant Martorell, ànims!Sort que aviat farem el que nosaltres volem i no aquets fatxes.Aires nous i puces groses a l´ajuntament amb Salva-Dora Ramon!

27-05-07
07/05/2007
12:10

Cada cop que insulteu i falteu al respecte a CiU falteu al respecte a 4200 votants de Martorell. Això diu molt poc d'aquells que suposadament voleu el millor per la vostra població des d'un altre punt de vista polític, som veïns, no enemics.

Potser tens raó...
07/05/2007
12:20

... però pensa que no nomès 4.200 persones es poden sentir insultades, sinò uns quants milers més. Desprès de 4 anys de difamació i insult a l'esquerra des de determinats sectors de la població. A veure si ara CiU serà la víctima...

El vostre plamflet isnulta cada setmana...
07/05/2007
12:28

als altres 21.000 martorellencs i martorellenques i veig que AIXÓ nou us sap greu. Aqui hi han pocs insults i MOLTA crítica a un personatge que ha estat nefast pel polble. El que passa és que ara es pot dir i abans no.Kè us sap de greu la pluralitat!

27-05-07
07/05/2007
12:31

Un bon argument el teu però té un problema: sentir-se insultat no vol dir ser insultat i malauradament en aquesta població hi ha massa gent que ansïen revenja. No diré noms perquè ensataria una altra polèmica i no és la meva intenció

N'estàs segur?
07/05/2007
12:33

Perdona 27-05-07, algú t'ha insultat? O potser ets el mateix Salvador Esteve?

27-05-07
07/05/2007
12:34

Un exemple: el comentari de les 12:28. Intento matenir un to conciliador perquè crec en el diàleg i més quan es tracta de política municipal, entre tots ho hem de fer millor i deixar-nos de revenges de que tu vas fer o deixar de fer.

@###ª!!
07/05/2007
12:36

És un insult a la nostra inteligència que ens diguin que a la caixa no hi ha un duro i el primer que va fer l'actual consistori va ser pujar-se el sou. Aqui falla alguna cosa no us sembla?

kokonut
07/05/2007
12:40

27-05-07, en el fons estic completament d'acord amb tu. Però en la forma no. Des de l'entorn del partit al q defenses no han deixat de vessar-se mentides i insults durant els darrers 4 anys. Potser els coneixes a ells millor i també els ho pots dir.

kokonut
07/05/2007
12:43

Sr. @###ª!!, el sou se'l van apujar els 21 regidors del consistori, inclosos els 8 regidors de CiU. Ni ho defenso ni ho critico. Les coses com són. I tots estaven d'acord fins que es van fer públics al butlletí, cosa mai vista fins aleshores.

No parlis tant
07/05/2007
12:46

Tu kokonut ets el primer que he llegit ofendre a altres candidats tot i dir que no els coneixes, gent amb una reputació de treballadora i que ha fet una gran tasca a Martorell. Potser si coneguessis algú d'ells canviaries d'opinió.

Chanel
07/05/2007
12:59

ânimos ya queda poco para la victoria! PSC 9, ERC 2, ICV 2 CIU 6 PP 1 Ciudadanos 1

kokonut
07/05/2007
13:03

Uiii ja sortiu amb la censura. Per què no puc parlar? Ja sé que us molesta molt que escrivim a l'aMartorell, alguns mai ho haguessin acceptat ni recolçat. Mai he dubtat de la professionalitat en la dedicació privada de cadascú, sinò de la pública.

kokonut
07/05/2007
13:14

Chanel, ¡firmo ahora mismo! Ojalá tuvieses razón. Creo que ganará la izquierda aunque quizás de forma más ajustada. 27-05-07... això no és un insult, oi?

Prometeo
07/05/2007
13:38

La meva aposta: CIU 9, PSC 6, ERC 1, ICV 3, PP 1 i Ciutadans 1

kokonut
07/05/2007
14:32

Prometeo, amb la teva aposta aniria Martorell moooolt millor, oi? El tripartit CiU-CiUtadans-PP pot ser realment catastròfic. Estiguem alerta!!

27-05-07
07/05/2007
16:22

CiU no pactarà amb el PP a menys que se'ls hi giri el cervell a última hora... em sembla que estan ben escarmentats.

27-05-07
07/05/2007
16:25

Jo veig negre que el tripartit revalidi, primer per Ciudadanos que menjaran vots a PSC i PP, després ERC perdrà vots que aniran fraccionats cap a CUP. Per últim almenys la gent que m'envolta desviaran vots de PSC a CiU.

kokonut
08/05/2007
09:51

27-05-07, els amics teus que segons tu passaràn de PSC a CiU, saben q CiU si cal pactarà amb PP i CiU-tadans? Saben q no volen el nou hospital? Saben q no volen una residència d'avis pública (la volen seguir control·lant ells)?

kokonut
08/05/2007
09:54

27-05-07, els teus amics saben q CiU aixafarà l'horta amb carretera i pisos? Saben q es venen terrenys de beneficència entre amics a bon preu? Saben q no volen la Llei de Barris per la Vila? Saben q paralitzaràn l'Ateneu en pro de Progrès?

convergent
08/05/2007
11:51

Doncs m'estimo més que el salvador arribi a un acord amb els ciudadanos i PP que amb gentussa sociata o esquerrossa que només busca que colocar els seus familiars i amics o hipòcrites com els ICV que nomès es preocupen pels marroquins

kokonut
08/05/2007
11:53

Gràcies per parlar clar! Ara digues al teu líder que ho faci públic a la ciutadania. Per últim una recomanació: mireu-vos al mirall de tant en tant!!

para convergent
08/05/2007
11:59

Al margen de querer salvarte tu y tu salvador y salvar a tu familia y a los familiares del salvador, te importaría decir a quién más salvarias en tu locura salvadora. Quedáte con tus salvadoras ínfulas que I help myself!

Ciutadano informado
08/05/2007
15:48

Nosotros tenemos ideas propias y no pactaremos con nadie a cualquier precio. Otra cosa es que haya mejor relación con unos partidos que con otros, cosa que es normal. PSC=Censores

Victor
08/05/2007
18:35

Jo ja fa temps que m'ho oloro... la dreta pactarà en el cas que pugui sumar. Evitem el tripartit CiU-PP-CiUtadans!!!

cor groc cuatribarrat
09/05/2007
08:33

Victor en aixo ultim tens rao. Ojala encertis, perque es molt millor tripartit de dretes que desquerres amb la dora. Visca CIU i els futurs socis del govern tradicionalista, democristia i de dretes amb el millor alcalde de Martorell Salvador Esteve!

Estimar Martorell
11/05/2007
13:55

Hem de mobilitzar-nos per fer fora l'actual govern. Crec que un pacte Esteve- Casal i poster el PP podria fer fora el tripartit i sería el millor pel poble. Estimar Martorell - Governar bé

ANDREU
11/05/2007
13:58

Jo soc d'aquest parer. A mi també m'ha agradat força la entrevista al senyor Casal. El seu pare que en pau descansi era molt bona persona i va donar feina a molta gent del poble.

mira compay
12/05/2007
09:24

de moment, l'única evidència que hi ha és que si sumen, l'actual tripartit indefectiblement es reeditarà: que ho desmenteixin, si no.

Roobinjut
13/05/2007
02:17

Si Ciu per governar ha de formar un tripartit, van arreglats després de vomitar tant a sobre del tripartit. Quina moto ens vols vendre Andreu, sobre el pare del Casal?! De ké va donar tanta feina? A més que hi té a veure akí el pare de cadascú?

962
14/05/2007
15:49

ciu l' ha cagat amb la gent que s' ha presentat, que per cert els van a buscar a casa seva i els i preguen que els ajudin, la gent que hi ha a la llista del ciu sont lo pitjor de martorell, crec que si auria de presentar la gent mes noble i normal

962
14/05/2007
15:51

gent sense tanta pre-potencia, que normalment ni et saluden pel carrer, i ara et llepen el cul de quina manera.

Gertrudis
14/05/2007
15:55

Diuen que la llista de CiU està composta per gent coneguda i que estimen Martorell. Dons no és veritat, la gran majoria treballen fora i viuen fora. Dormir si que ho deuen fer a Martorell. A més coneguts ho deuen ser els seus pares, ells NOOO!!

felix
14/05/2007
15:55

que suerte 962 conoces a todos los que se presentan de ERC, PSC, CUP, PP, vaya trabajo tienes cuando vas por la calle y te los encuentras a saludar.... debes llevar una mano de madera NO.

genoveva
14/05/2007
15:57

gertrudis aixo pase ha tots els partits o tu creus que la gent del PSC...etc sont de Martorell, jeeejeee.jaaaaaaaaaaaaaa.

Pantoja
14/05/2007
15:59

196, eso no es salsa rosa. estamos hablando de gente que vive en martorell e intenta hacer algo por el pueblo. Ve a la tele que te daran pasta por todo lo que dices.... la Dora para ti una perla.....en bruto.

962
14/05/2007
16:01

perdona pero es la primera vez que hablo y no he mencionado a otros partidos

felix
14/05/2007
16:04

no te cortes 962, ya puedes nombrarlos a todos, si los conoces porque no hablas de ellos????? o es que solo conoces a los de la lista de ciu.

Gertrudis
14/05/2007
16:26

Jo conec quasi a la totalitat de la llista de cada partit, sencera cap. Bé en els de CiUtadans no conec ni el cap de llista i els del PP en prou feines

[ Fer comentari ]

     

El teu comentari ...

La IP del teu ordinador és: 54.37.205.123  
Nom
Autentifica't amb facebook i el comentari es publicarà automàticament
Comentari
(màxim 500 caràcters!)
 
Quins caràcters hi veus?
 
>> Publicar comentari >>         
 

Maig2024

DlDmDcDjDvDsDg
29300102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

Publicitat



-->









acpg

acpg





  Un producte de:

www.aMartorell.com