CAP DE SETMANA D'ELECCIONS, NERVIS I DESENCERT.
Aquesta setmana el Benjamí del Martorell ha visitat la pista del HC Sant Cugat, ubicada al centre del poble, en una zona esportiva fantàstica, on hi ha lloc per que el hoquei es pugui practicar sota cobert i sobre parquet.El partit ha començat amb 1/2 hora de retard, per l'alta ocupació de les instal·lacions pels clubs esportius de Sant Cugat.
A primera vista ens ha semblat que el Martorell ha començat despistat, tot i dominar la possessió, el seu joc era poc incisiu i el regateig defectuós, desprès hem sabut de boca dels jugadors, que la pista de parquet del Sant Cugat relliscava moltísim i que acostumats al ciment de Martorell, amb prou feines es mantenien drets.
Poc ha poc el Martorell ha anat guanyant soltesa i el primer gol ha arribat en una penetració de l’Oriol Moliner, el Sant Cugat ho ha posat tot i ens ha forcat fins al punt que la primera part ha acabat 1-1, i la segona ha començat 2-1, amb un gol fruit d'un xut de lluny que ha rebotat en un defensor, després al terra i cap a dins. Això ha esperonat als nostres jugadors que després d'un gol legítim mal anul·lat, han fet dos més, per fitxar el resultat final 3-2 a 4 minuts del final.
El grup d'iniciació a jugat a Masquefa, un pas més en la consolidació del nostres petits jugadors. Grocs contra grocs, doncs el Masquefa i el Martorell tenim aquest color en les nostres samarretes, al igual que el benjamí han jugat sobre parquet i sobre cobert, han lliscat com mai i han caigut més que mai. Cada vegada es nota més la bona feina feta durant els tres entrenaments manuals que realitzen. Resultat final, un partit divertit pels nostres patinadors de 5, 6, 7 i 8 anys.
Aquets proper Dissabte 1 de desembre a les 10h juguem, a la Pista dels Convents de Martorell, l'últim partit de la primera fase, contra el Sant Josep de Sant Sadurní. També juga el grup d'iniciació a les 11h.
Vicenç
Secció Hoquei Patins
Penya Barcelonista de Martorell