aMartorell.com

L�App cultural de l�Ajuntament de Martorell   
Pàgina principal >> Política >> Salvador Esteve no cobrarà sou com a alcalde
Noticia

Salvador Esteve no cobrarà sou com a alcalde

aMartorell.com
04/07/2007

Comparteix

Ahir es va celebrar el primer ple després del nomenament de Salvador Esteve com a alcalde de Martorell. Un ple encara atípic, ja que va servir per donar compte de les regidories i també dels sous dels governants.


Dos regidors de CiU tindran dedicació exclusiva, Manel Caballero, amb una retribució de 43.000 euros anuals i Maria Mercè Morera, amb 35.000 euros l´any. La resta de regidors, Xavier Fonollosa, Maria Teresa Casanoves, Sira Sanz, Carles Porta, Albert Fernández, Núria Canal, Josep CAssassayas i Maria Hinojo tindran dedicació parcial que es valora entre 11.100 euros anuals i 12.200 euros l´any.


En el cas de Salvador Esteve i Lluís Esteve, les retribucions seran per assistència a diferents Organismes Municipals. Per assistir al ple: 470 euros, 111 euros per assistir a la Junta de Govern, per assistir a les comissions de les Sessions Informatives Permanents 169 euros i als vocals 75 euros. Per les Sessions Informatives no permanents 169 euros i els vocals 75. Per les sessions de la Junta de Portaveus, 196 euros, sessions Consell d´Administració d´Aigües de Martorell, 59 euros per l´alcalde, regidors, vocals tècnics i secretari del consell. Per les gestions dels Consells Rectors dels quatre Patronats el president rebrà 116 euros, el vicepresident 95 euros i els vocals 40 euros. Per últim, per assistir a les sessions del Consell Escolar el president rebrà 116 euros i 40 euros els vocals.


En definitiva, segons el govern municipal, es tracta, en el cas de les retribucions de l’acció de govern, de mantenir l’import global que hi havia fins fa 1 mes, amb l’anterior equip de govern, i en el cas de les retribucions per assistència als organismes municipals hi ha un increment d’entre el 2,8% i el 3,5%.


CiU ha dividit el Govern Municipal en 3 grans àrees: l’àrea Econòmica, amb Josep Cassassayas al capdavant, la Tècnica, que portarà Xavier Fonollosa i la de Serveis a les Persones que coordinarà Lluís Esteve. Cal dir que el primer ple de caire ordinari es farà dilluns 16 de juliol a un quart de nou del vespre.


Al plenari també es va donar compte de la composició dels grups municipals i de la designació dels seus portaveus. Per CiU, Xavier Fonollosa, pel PSC, Dora Ramon, per ICV, Xavier Gómez, per ERC, Carles Ruiz i pel PP, Francesc Josep Arpal.


 

Font: www.martorell.cat

[ Fer comentari ]

Sí home!!
04/07/2007
17:50

jajajajaja... es creu que vam nèixer ahir??? L'alcalde assisteix en qualitat de president a tots els Plens, Comissions i Consells, per tant la quantitat no està gens malament... a més cal sumar la pensió de jubilació. I les "dietes"? Què cobra de "dietes"? Demanarem més informació. Tindrem més informació.

RAM
04/07/2007
17:54

Em sembla que la Dora també assistia en qualitat de presidenta, cobrava les dietes quan calia i a més cobrava un sou, abans et semblava bé i ara no? Siusplau una mica de seny!

Una altra pujada de sous!!
04/07/2007
17:56

Els regidors Caballero i Morera cobren més que els que estaven a dedicació completa en l'anterior govern. La resta de regidors el mateix. I per comissions i plens s'han apujat el sou. A qui volen enganyar?

en RAM a les 18:11 del dia 04/07/2007 ha replicat...
Si fan la feina per la que han estat nomenats ben feta no hi tinc inconvenient, però siusplau només els demano dedicació i eficàcia.
Es per sucar-hi...
04/07/2007
18:02

Es que s´han oblidat de posar la paraula "fixe" o sigui que el Sr. Esteve tindrà un sou que ningú sabrà mai el que cobra, ni els de Hisenda..jejej Han estat 4 anys romiant com podria cobrar igual que la Dora però que no s´asabantes ningú.

es pura politica
04/07/2007
18:12

donde dije digo digo Diego i santa rita rita lo que le hemos dado (los votos) no se quita. pero a mi no me engañan más. ni unos ni otros

Adrià Arqué
04/07/2007
19:37

La Dora, mentre va ser Alcaldessa , tenía unicament un sou, que coneixia tota la població i no cobrava cap dieta ni cap retribució per assistència ni a comissions ni a patronats.

Mr.SOU
04/07/2007
20:50

I l'oposició cobrarà, tal com passava l'anterior legislatura, que Casasayas i d'altres cobraven + que alguns regidors de govern-, ?

Hem d'estar agraits?
04/07/2007
20:57

Que la Dora s'endugès un kilu al mes i a sobre intenti quedar per altruista diesn que no cobra dietes... Fora home, fora

en Trolero! a les 23:34 del dia 04/07/2007 ha replicat...
Això del kilo al mes és mentida.... però ja no ens sorpreneu pas!
1714
04/07/2007
21:21

mes important sera la feina que fagin, llavors jo sere el primer en crticar o felicitar. A la Dora i sus compañeros esta clar que no els han pas felicitat oi? Tant debó la Dora hagues cobrat el doble si hagues fet el quatriple....

en Que pesadet que ets... a les 23:53 del dia 04/07/2007 ha replicat...
Però si ja has complert el teu objectiu. Ja tens la teva majoria absoluta. Deixa que Martorell es vagi treient mica en mica la bena que heu posat als ulls amb les vostres mentides i insults continuats, Sr.1714
Victor
04/07/2007
22:44

Adrià, saps més bé que ningú que les mentides repetides 1.000 cops es transformen en "veritats"... i lamentablement els darrers anys n'hem tingut molts casos. Gràcies per l'aclariment! Sort!!!!!

Cunyaoooo
04/07/2007
23:10

Vaya chiste cunyaaaaaooooo juaaaa cunyaaaaooo que bueno esteve jajajajaaaaa nyeeee

Parlant d'ètica
05/07/2007
00:40

No és ètic que qui va malbaratar terrenys de l'Hospital a una persona amiga i amb familiars a la seva llista, essent President del patronat de l'Hospital amb el seu fill de vocal, torni a reproduir el mateix esquema. Vostè és l'únic que no en te d'ètica

Papaito
05/07/2007
07:05

Deurien cobrar en funció d'objectius complits, igual que els directius de les empreses.

Senyors
05/07/2007
07:49

He estat fent números i: La Dora va cobrar 72.000 ? per any durant el seu mandat. En Salvador cobrarà aprox uns 23.000?. Hi ha regidors de l'oposició que cobren més que els qui governen sense dedicació exclusiva.

No senyor
05/07/2007
08:30

Has fet malament els números. Els càrrecs amb dedicació exclusiva no cobren les assistències a plens i comissions perquè es presuposa que hi assisteixen. Va i`clòs al sou. Per tant. no sé d'on treus que l'ex-alcaldessa cobrava això... ÉS FALS. Però bé, ja estem acostumats a les vostres mentides...

Volem informació!
05/07/2007
08:36

Si el govern municipal no ens dóna informació contrastable de retribucions dels càrrecs (parlo de quantitats brutes anuals, no explicacions desordenades com aquesta notícia), demanarem a la resta de grups municipals que ens la proporcionin. El contribuent ha de saber en què es gasten els seus diners, i els que ara governen han estat "machacant" amb el tema dels sous durant 4 anys... volem la veritat del sou que s'han assignat!!

Que mogui el cul!!
05/07/2007
08:40

Esperem que si tant bo és l'Esteve, que faci més que a la seva darrera legislatura, en que tant sols va fer 4 mini-rotondes, el "passeig-carretera" del mur i voler fer desaparèixer l'horta de l'Anoia fent-hi passar una carretera. Ara té prous projectes per aprofitar i, fins i tot, penjar-se medalles... no com fa 4 anys quan va deixar Martorell aturat. Tenen feina, que l'aprofitin!!

Han tret els cartells del Vila'm a veure!!
05/07/2007
08:47

Què vol dir que hagin tret els cartells del Vila'm a veure????? (cal recordar que CiU va cridar els "seus" al boicot) Aquesta acció del nou govern Esteve vol dir que ja han enterrat la Llei de Barris? Quina explicació donen?

no esta malament, tot aixo pagat pel poble, no esta malament
05/07/2007
09:14

una cossa, sí el alcalde, i el seu fill, cobren aixo cada vegada que tinguin que anar al plens, a les reuniones, , la meva pregunta es cuantes vegades abran reuniones al mes, 1, 2 3...o si cobren nomes per asistir, conteu vosaltre mateixos, potser es portara a la botxaca, mes que la Sra Ex- alcaldesa. feu números. ven pensat sr, Esteve, saps molt de numeros i sortiras guanyan, sempre pagat per el contribuyents, NOSALTRES. jaja jo m´ha punto a treballar aixi i guanyar el mateix.

Roobinjut
05/07/2007
09:19

La noticia no està prou clara. Ell no vol cobrar com alcalde ó es que no pot fer-ho legalment ?? Aquesta Legislatura ens he surtirà més cara ó més barata que l'anterior és que hauriem de mirar Estic en contra de que qualsevol treballador no cobri per la feina que ha de fer. Potser que hem presenti com a regidor ja que 700.000 pts/mes es un sou inimaginable per mi, Manel

ADN
05/07/2007
09:30

Totalment d'acord amb el Roobinjut!

vull ser politic, jo també vull tindre aquets sous tan maravellosos.
05/07/2007
09:34

no, m´extranya, que vulguesin tornar al poder, que critiquesin tan a la Dora, per que tot alló que cobraba la Dora, no entraba en les seves butxacas, ara ja ho tornan a tindre, i les seves butxacas tornaran a omplirse, ""el Trono, com crida i el poder com ens agrada a tothom, no m´estranya, que aguesin fet aquets 4 anys aquesta politica desde l´opossició, pe tornar a tindre la poltrona que fa guanyar diners sense tindre que allupirse a picar pedra. molt bona sí senyor molt bona.

A més a més...
05/07/2007
09:39

A tot això cal sumar els dinars que es foten a costa de l'Ajuntament (per cret, ja han pagat totes les factures de fa més de 4 anys???)

Martorellenc
05/07/2007
09:44

Sóc martorellenc i vull que el meu poble tiri endavant mani el tripartit o mani CiU, però el que estic veient és que els interessos partidistes sempre estan per sobre de tot i ho lamento. M'agradaria que puguessim anar tots a una amb l'ajuntament (sigui del color que sigui) i avançar d'una vegada. Veig amb enveja com els pobles del nostre voltant ens han passat la mà per la cara i nosaltres ni ens hem inmutat. Aqui (mani qui mani) posem pals a les rodes a l'ajuntament de torn i mentrestant...

Martorellenc
05/07/2007
09:50

el poble encallat. Sincerament polítics de martorell penseu-hi. Crec que cada cop som més els que ens allunyem de la política, perque crec que cada cop ens doneu més motius per defugir-ne. A les últimes eleccions vaig votar en blanc, a les properes em sembla que no aniré a votar. Estic decebut.

Estic amb tu Martorellenc.
05/07/2007
10:01

Estic amb tu martorellenc, miren per exemple, Sant Andreu de la Barca, Pallejá, Abrera, Olesa, Esparreguera, pobles que han crescut molt i bé, que fan politica constructiva, tan a la alcaldia com a la opossició, i aixo es fer poble, aixo es fer politica, el demes sobre, els odis, els rencors, la enveiga, i les mentides, fan que un poble no avanci, i el nostre per culpa de tot aixo que hem dit no avança, UNA PENA. TOTA LA RAO MARTORELLENC, TOTA LA RAO

Un altre martorellenc
05/07/2007
10:03

Martorellenc, el que comentes dels "pals a les rodes" es va veure clarament els darrers 4 anys. Aquesta legislatura l'oposició encara no ha començat, encara no ha marcat ni estil "constructiu" ni "destructiu" (com la dreta fins va fer fins fa res). Jo espero una oposició constructiva, però implacable. I dius que els pobles del voltant ens han passat la ma per la cara?? Pensem-hi tots perquè serà... jo crec que sé el nom del principal responsable... i porta barba.

una que quiere un martorell conpetente
05/07/2007
11:07

bueno, muy bueno los ejemplos que habeis puesto, en 16 años de govierno convergente, hemos crecido, pero no avanzado, en 4 años de gobierno socialista, no se puede avanzar, ni crecer por que no hay tiempo, tampoco ha habido una opisicion en estos 4 años contructiva, mas bien al reves, lo unico que espero, es que estos 4 años a Ciu, les sirva para aprender de lo que ellos mismos han dicho trabajar para el pueblo, y las personas que no hemos votado, volvamos a confiar, en los politicos de nuestra

una que quiere un martorell conpetente
05/07/2007
11:12

de su localidad, que hemos perdido la confianza en ellos, y en su politica, por eso hay que trabajar mil veces más para conseguir un martorell competente y acorde a nuestros pueblos vecinos, sin importar de que color es su alcaldia, sino el trabajo realizado y la unidad de sus dirigentes, y eso en nue4stro pueblo no esta, no hay unidad entre los politicos entre ellos solo veo que disputas por esto y por aquellos, ESO ES LO QUE HA HECHO QUE GENTE COMO YO Y COMO MUCHOS HAYAMOS VOTADO EN BLANCO.

marto-mana
05/07/2007
11:56

hola estoy de acuerdo con lo que dice (una que quiere un martorell conpetente), la gente que no ha votado es por falta de confianza en la persona ó en el partido que se presenta, por eso, mucha gente no han votado, o en su defecto lo ha hecho en blanco, espero que todos se pongan un poco a la altura de nuestro pueblo y el que salga favoredizo sea MARTORELL Y SU GENTE.

MAKAKO
05/07/2007
12:07

Que la noticia sea que "salvador Esteve no cobrará sueldo como Alcalde" es pura demagogia y oportunismo para ir de buen samaritano por la vida... la realidad es que cobra por presidir todo, además de su pensión.. Y claro no se puede cobrar de la Administración por 2 conceptos. Me molesta que los medios al servicio del poder nos manipulen. Pero en fin el pueblo es soberano e ingenuo ha decidido 4 años de derecha

Toni
05/07/2007
15:31

Y como se estarán riendo de todos nosotros, pobres ilusos, que pensábamos que sería verdad lo de bajar los sueldos abusivos que tenía los sociatas....y con mayoría absoluta, se lo están pasando en grande y cobrando los mismos sueldos abusivos que tanto han criticado. Para partirse de la risa...

CiU = donde dije digo, digo diego
05/07/2007
16:04

43.000 euros anuals el del bigoti???? Cobra gairebé el triple que jo!!!!! Ja pot demostrar prou desprès de tot el que han rajat (i ell precisament molt) dels anteriors regidors, i ara cobren igual o més.

Stelada negre
05/07/2007
16:08

Som forces els que pensem com tu, Martorellenc. El que pasa es que molts fa més de 6 anys que pensem aixins, no pas d'ara des de fa 38 dies. Els que ara ens governen (per decisió majoritaria del poble) ja van enrederir-se abans i Martorell necessitava un canvi (stàs amb mi, oi?). i el que han fet es no deixar que evolucionés com tots voliem, per tal de poder tornar agafar les riendes. Dels sous mai en parlo, ni del meu ni del de ningú

VAYA JETA
05/07/2007
16:08

despues del lio que montaron llenando los suelos de martorell de papeles criticando los sueldos del gobierno de dora ramon (los suyos no los criticaban y cobraban mas que algunos concejales del gobierno), ahora van y SE SUBEN LOS SUELDOS! Que morro!!!!!! Esteve a todos no nos engañaras!

ei, escolteu
05/07/2007
20:31

No heu fet be els números. Demaneu-los, conteu i veureu com ni de bon troç s'acosten als sous anteriors. Esteu fent demagògia sense fer les sumes.

abril
05/07/2007
20:39

Realment hi ha algú que pensi minimament que es pugui creure aquest titular tan "generós" si es aixi estic per pensar que els seus fidels el proposaran per beatificarlo.

Kotov
06/07/2007
00:01

Sou tots una colla de ignorants, por favor, no es un insult, tan sols vol dir faltos de documentacion. Critiquem despres de la feina, no avans.Oblidemse dels sous i nos fijamos en el trabajo realizado. No seamos livianos ni superficiales. don igual el que cobri un o l´altre, el temps treura o donara la rao, i la gent no es tonta.

Molt malament
06/07/2007
07:15

Si no es puja el sou i renuncia a ell el critiqueu. Si s'hagués mantingut el "quilitu" al mes l'haguésin posat de lladre... el cas es criticar. Quina oposició més folclórica

Lo cualo???
06/07/2007
08:13

Sr.Kotov... això mateix que dius ara, ho deies també fa 4 anys???? Veritat que no?????? Apa nen, que t'aprofiti l'Esteve i el seu "sequitu". Trepitjant gent com tu és com construeixen el seu imperi personal... o potser ets un d'ells?

Roobinjut
06/07/2007
09:20

Potser soc ignorant KOTOV; però tú ets un spabilao (no es un insult). El que un critica de comencemen després no pot fer el mateix i dir que "los tiempos han canviado". Sou uns subversius de l'ètica (no pas de la moralitat).

Toni
06/07/2007
09:24

Kotov, els que critiquem som ignorants, molt bé, i vosaltres que sou? crec, amb tot el respecte, que sou una colla de "si mi amo". Vosaltres no voleu reconeixer les evidencies. Per molt malament que ho facin els de CIU, sempre tindreu escuses per seguin votan als vostres amos, sense cap critica...el lema de dretas "si woana" i amén.

Gertrudis
06/07/2007
15:44

Qui es pot creue l'enunciat ?? Maniobres polítiques. Els nous governants son una agrupació politica o una banda ?? L'alcalde hauria de cobrar un bon sou, aixins estaria content de ser-ho i miraria millor pel bé dels vilatans.

Salvador Esteve si cobrarà sou com alcalde
06/07/2007
15:53

Feu comptes i veureu: 2.000 euros al mes, més lo que no sabem. I no cobra més oficialment perquè li treurien la jubilació.

Tripartiteru
07/07/2007
17:51

Per ací i per allà es diu que la Sra. Dora cobraba un kilet al mes i aixó es totalment mentida, el que passa es que de tantes vegades sentir-ho ja és una realitat, pot-ser. La realitat és que cobrava poc més de 500MIL pts/mes., que de ben segur el nou alcalde ingreserà a les seves arques personals.

el gat del pont
08/07/2007
01:11

senyors d'amartorell.com aquest titular es parcial ,que esta pasant?..... si no cobra com alcalde aclrareixin si es desició seva o per incompatibilitat

Vladimir
08/07/2007
13:35

Pero que mal se pasa cuando se pierde y que mal perder tienen algunos/as, sean independistas o charnegos, de Ciutadans o sociatas, cupistas o iniciados, convergentes o esquerranos. En el sueldo no está la ganancia

Vladimir
08/07/2007
13:37

Los sociatas -solo algunos- y los esquerranos -también solo algunos- lo saben bien

Vladimir
08/07/2007
13:39

Ahora toca trabajarrrrrrr y aportarrrrrr y dejarrrrrse de xuminades miles. Unos desde el poderrrrrr y otrrrrrros desde donde les ha puesto el pueblo. Ahí, donde duele, en la oposicion, por suspenso con cero patatero

Martorellenc
08/07/2007
18:20

No cobrarà per incompatibilitat per això li ha donat la volta a la truita i segueix treient diners d'on pot. A més recordi tothom que va ser diputat més de dos anys i per això també cobra. Dora, a veure si aprens de l'Esteve!!

au, tornem-hi.
09/07/2007
14:33

Ja ho han comentat varies persones, però us ho passeu pel forro. He fet comptes? Heu vist que sumant-ho tot plegat, no cobra més de 23.000? a l'any? Això contra els 72.000? a l'anys que cobrava la Dora. Va dir que el seu sou no arribaria al 50% i la veritat és que no arriba ni al 30%. De que us queixeu? A veure si tots plegat aprenem a parlar amb coneixament de causa.

pascual
09/07/2007
18:08

Yo pienso que el sr Esteve despues de sumar y restar se servira un sueldo superior al que tenia antes y si no mas comisiones y mas plenos .Al tiempo que te se ve el plumero primero yo y despues si queda algo Martorell

Victor
09/07/2007
19:17

El que diu que l'ex-alcaldessa cobrava 72.000 euros és un mentider. On has llegit això? Qui t'ha enganyat? Per cert, l'Esteve no cobra sou com a tal (sí primes i dietes de tot tipus) per incompatibilitat legal... no és tant "honrat" com us vol fer veure amagat sota pell de corder...

fura
10/07/2007
00:37

Es increibles la demagogia que arriva a tenir CIU i el més increible és que la gent s'ho creu tot. Quina desgracia!!!!!!!!!! Ara entenc els resultats electorals. VERGONYOS

Vilatà
10/07/2007
11:40

Victor no apretis tant, al butlletí municipal posava que la sra. Dora Ramon cobrava 60 mil euros com a alcaldessa afegeix-hi els plens extraordinaris i dietes, quan suma en total? Jo no tinc les xifres però gairebé estic segur que en deu sortir un número que rondarà aquests 72 mil euros que es deia. En qualsevol cas em sembla una exageració encara que només siguin 60 mil... i jo que no arribo als 20 mil bruts!!

QUE LA DORA NO COBRAVA A PART DEL SEU SOU!!!
10/07/2007
11:46

L'Esteve si que te ún sou (la pensió) i cobra per totes i cadascuna de les reunions a les que va. I no cobra més PERQUÈ NO POT (LEGALMENT)

10/07/2007
11:46

Artículo 165. Incompatibilidades. 1. El disfrute de la pensión de jubilación, en su modalidad contributiva, será incompatible con el trabajo del pensionista.

Ley General de la Seguridad Social
10/07/2007
12:02

Artículo 165. Incompatibilidades. 1. El disfrute de la pensión de jubilación, en su modalidad contributiva, será incompatible con el trabajo del pensionista.

Vilatà
10/07/2007
12:13

Hi ha un problema amb les lleis generals de la seguretat social ja que els càrrecs públics, directius i executius d'empreses, treballadors de la farandula (per dir-ho d'alguna fora) i als funcionaris no se'ls hi pot aplicar l'estatut dels treballadors ni cap de les lleis que el regulen. Per tant tenen les seves pròpies normatives, que ja us dic que no conec.

kokonut
10/07/2007
12:21

Vilatà, ni abans ni ara cap regidor AMB SOU no pot cobrar per assistència a Plens i Comissions. Va inclòs al sou. Cobren l'assistència els que no tenen dedicació ni parcial ni completa. Per tant, t'equivoques.

Vilatà
10/07/2007
12:25

No ho sabia koko però merci per la info

Hi ha moltes coses que no saps, Vilatà
10/07/2007
12:40

La Ley General de la Seguridad Social afecta a TOTHOM que cobra una pensió de jubilació pel règim general, com és el cas de l'Esteve

Jarrisson Seat
10/07/2007
13:12

Hi han tantes coses que el poble no sabem i que solsement ho saben els nostres representants...!! L'enunciat ho diu cla "NO COBRARA COM SOU D'ALCALDE", mai diu que ho farà de franc.

El tiitular és tendenciòs
11/07/2007
14:35

I evidentment el que preten és que la gent pensi que no cobra un duro. Doncs si cobra, 2.500 euros al mes pel cap baix, més la pensió, i no cobra més perquè legalment no pot

Paco Jones
11/07/2007
15:06

Ese sueldo lo superaban TODOS los cargos de confianza d'esquerras y catalanistas... Quien ha demostrado amor por la pasta han sido los que se acaban de marchar... por eso los han echado....

Vilatà
11/07/2007
15:17

Entre les que no sé hi ha el teu nick, que sinó t'importa no estaria de més que diguessis almenys per saber amb qui he de debatre. Reitero no barregis càrrecs públics i pensions, aleshores estaries dient que un jubilat no podria cobrar la pensió si fos càrrec electe sense sou (hi ha indrets on és així). Les lleis generals de la seguretat social tenen com a objectiu protegir els treballadors o extreballadors. Una vídua no perd la pensió si és escollida com a càrrec electe, un jubilat tampoc.

Vols un nick?: Ciutadà
14/07/2007
16:11

Clar que barrejo, el tema és que si no cobra SALARI és perquè LEGALMENT NO POT, si pogués i tant que el cobraria. Però amb coses que no són salari, s'embutxaca 2.500 euros/mes, voler donar a entendre que no cobra RES, doncs és mentida i punt.

órdago
17/07/2007
12:10

Caray para no cobrar se llevará una pasta!!!!!! Como eso no podemos cambiarlo al menos que se pongan en faena y salgamos beneficiados todos. Que el nuevo/viejo ayuntamiento esté por las necesidades de los que vivimos aquí y la oposición haga una oposición constructiva

?????
17/07/2007
14:12

Ha se me olvidaba, todavia esta pendiente quien será el chofer particular que lleve a su excelencia el Boter,,,,

QUINA BARRA TENEN ALGUNS
23/07/2007
12:56

Sr.Caballero, ¡¡¡quién le ha visto y quién le ve!!!! Es passa 4 anys embrutant tirant papers pel carrer criticant els sous de l'antic Ajuntament i ara té la barra de posar-se un sou de 7 MILIONS DE PELES per fer de Regidor de Medi Ambient. Uauuu jo cobro molt menys de la meitat i em diuen que no em puc queixar... A partir d'ara es dirà "Caballero7milions"

El Chupacabra
27/07/2007
01:47

Siempre igual. Pero que asco de politica. Si el anterior cobra una barbaridad, el siguiente tiene que cobrar igual o mejor, por supuesto. Nunca por debajo, claro. La Alcaldesa de un pueblo de 20.000 hab. : 72.000 eur. Un Regidor del partido que la sustituye: 43.000 eur. Vivir como un Rey a costa del dinero de los demás NO TIENE PRECIO. Para todo lo demás Mastercard y que os voten a todos vuestra Santa madre. Sois todos igual. Y luego se extrañan de que cada vez vote menos gente.

lololo
27/07/2007
08:05

Chupacabras, infórmate bien porque te están engañando... lo de los 72.000 euros es falso, eran unos 50.000 con unos 6.000 más de dietas aprox. En cualquier caso, no llega a 60.000, que YA ME GUSTARÍA A MI COBRARLOS jejeje.

[ Fer comentari ]

     

El teu comentari ...

La IP del teu ordinador és: 54.37.205.123  
Nom
Autentifica't amb facebook i el comentari es publicarà automàticament
Comentari
(màxim 500 caràcters!)
 
Quins caràcters hi veus?
 
>> Publicar comentari >>         
 

Maig2024

DlDmDcDjDvDsDg
29300102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

Publicitat



-->









acpg

acpg





  Un producte de:

www.aMartorell.com