ELECCIONS A LA PRESIDÈNCIA DEL F.C. BARCELONA
El proper dimarts 25 de maig a les 20’30 hores a l’Auditori del Centre Cultural de Martorell (Pl. de les Cultures) tindrà lloc la presentació del programa electoral per part Sr. Agustí Benedito i Benet, un dels precandidats a la Presidència del F.C. Barcelona. El Club Blaugrana té previst celebrar les eleccions a la seva Presidència el proper 13 de juny.
El Sr. Benedito va formar part a l’any 2003 de l’equip que lideraven Joan Laporta, Sandro Rosell i Ferran Soriano. En aquell moment la candidatura que aquest equip va presentar va guanyar les eleccions al Club.
Posteriorment entre l’any 2003 i el febrer de l’any 2009, el Sr. Agustí Benedito va formar part de la Comissió Esportiva i la Comissió Social del F.C. Barcelona.
Actualment dins de la seva campanya electoral com a precandidat a les eleccions de la Presidència del Barça està realitzant xerrades per diferents municipis de Catalunya incloent en el seu itinerari a Martorell.