Les nostres noticies

BON NADAL I FELIÇ ANY 2008

03/12/2007

BON NADAL I FELIÇ ANY 2008

Un any més, AFASM us desitja un Feliç Nadal i un merevallesós any 2008 que desitgem que estigui ple de sorpreses, il.lusions i noves millores en el col.lectiu de lluita a favor d'una millora qualitat de vida de les persones afectades per una malaltia mental i les seves famílies.

Us fem saber que el Club Social "Punt de Trobada" romandrà tancat per vacances nadalenques del 24 de Desembre al 2 de Gener del 2008.

                                                                                   BON NADAL A TOTS!!!!

 

 

 [Veure 2 comentaris]

[ Fer comentari ]

gracies!!!!
10/12/2007
10:45

gracies e igualment...esperem que aquest any els reis siguin moooolt generosos. PETONS!!!

Igualment!!!!!!
14/12/2007
20:11

Eserem que aquest any surti molt millor. Bon Nadal i Feliça Any 2008 per tothom!!!! Molts petons per les meues amigues que les estime deveres! MLTCBA

[ Fer comentari ]

   

El teu comentari ...

Enviant desde: 3.210.223.61  
Nom
Comentari
(màxim 500 caràcters!)
Quins caràcters hi veus?

Amb això pretenem evitar l'inserció automàtica de comentaris (robots comercials, spam, ...)


Publicar comentari
 

Juny2026

DlDmDcDjDvDsDg
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29300102030405
  Un producte de:

www.aMartorell.com
  Col.labora:

Logo Solvay Martorell