Hola!
A veure si em pots ajudar. Estic buscant una botiga que crec que és a Gràcia, on vènen peces de bijuteria fetes amb filferro de colors. El dia de Sant Jordi en van parlar d'ella a TV3 en el programa DIVENDRES i no recordo ni el nom, ni l'adreça. Gràcies