Aquestes són les lletres de les cançons de caramelles d' enguany.
Per saber com sonen, dissabte a les 7 de la tarda a la Casa de Cultura de la Vila. VINE A CANTAR CARAMELLES!
LA PASSADA
Treu-te la son de les orelles
que som al peu del teu balcó.
Duem les galtes ben vermelles
de tant fregar amb aigua i sabó.
Avui tot vessa d’ alegria
au, belluguem tots el carpó.
Les caramelles ho anuncien
que n’és la festa de la resurrecció.
La plaça de l’ església
n’és punt de reunió.
El director ens espera
i els músics i el rector,
se sent la melodia,
comença la cançó,
renoi qui ens ho diria
cantem tots de debò.
Treu-te la son ....
Amb tren fem la passada,
es llarg, te dos vagons,
pels carrers i les places
la gent surt als balcons.
Des del portal de casa
ens tiren carmelons,
tireu mona de Pasqua
i us donarem petons.
Treu-te la son .....
S’ acaba la passada,
a l’ església de nou,
renoi quina gentada
tot es ple com un ou.
Ens omplen les paneres
per sentir les cançons,
cantem doncs caramelles
gaudim tots d’ il•lusions.
Música: (Als i Jou Zie) R. Van Galen
Adaptació lletra: Carles Cortadella
BENVINGUTS
Benvinguts caramellaires,
dels petits fins als més grans
poseu-vos apunt la gola
per entonar nostres cants.
Martorell avui ens acull
a l’ ombra del seu pont,
el dimoni i la velleta
escolta nostres cançons.
Que l’ aire porti la Festa
per indrets i racons.
Cantem en nostra llengua
defensem les tradicions.
Fem un crit , aplaudim,
així ens divertim.
Fem un salt, fem un cant,
Caramelles endavant!
Per la Pau i l’Harmonia
per les nostres llibertats,
perquè estem plens d’ alegria
I ens sentim molt catalans.
Farem de les caramelles
un signe d’ identitat.
Celebrem la nostra festa,
petits joves i més grans.
Serà festa assenyalada
que recordem contents
celebrem la Trobada
aquest Any a Martorell.
Fem un crit, aplaudim,
així ens divertim.
Fem un salt, fem un cant
Caramelles endavant!
Música: Grup No és això
Lletra : Joana Ponce
VINE A LA TROBADA
Avui és un gran dia
per compartir l’ alegria
Martorell amunt
caramellaires a punt.
La Festa va arribant,
la Festa començant,
la festa es trepidant
emocionant!
Vine a la Trobada
tots t’estem esperant,
vine amb tren o caminant
si vols vine saltant, ei!
Els caramellaires fem festa cantant
i si tu ens ajudes la farem més gran.
Cantem cançons amb alegria,
cantem cançons amb barretina,
cantem cançons per tot el món
Primavera arribada
aquí tens nostra cantada
avui ens hem reunit
per donar-hi un sentit
Caramelles tocant
caramelles donant
caramelles sonant
ressuscitant!
Vine a la Trobada ...
Catalans cantem
i les arrels defensem
Montserrat al fons
l’oferim nostres cançons.
Sempre anar treballant,
sempre anar avançant,
sempre decidits lluitant
per seguir endavant!
Vine a la Trobada ...
Lletra i música: Mercè Miró Mayor