BON NADAL I FELIÇ ANY 2008[Veure 2 comentaris]03/12/2007 BON NADAL I FELIÇ ANY 2008 Un any més, AFASM us desitja un Feliç Nadal i un merevallesós any 2008 que desitgem que estigui ple de sorpreses, il.lusions i noves millores en el col.lectiu de lluita a favor d'una millora qualitat de vida de les persones afectades per una malaltia mental i les seves famílies. Us fem saber que el Club Social "Punt de Trobada" romandrà tancat per vacances nadalenques del 24 de Desembre al 2 de Gener del 2008. BON NADAL A TOTS!!!!
|